Ga naar inhoud

DVDlabPro2


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben namelijk bezig met het programma DVDlabPro2.\r\n\r\nIk wil een DVD maken net als inhoudelijk als het originele DVD.\r\n\r\nIk heb nu het hoofd menu dat ik de film kan afspelen en alle hoofdstukken zitten er al in. Nu wil ik een 2e menu in de optie gaan maken voor de songs. En ik wil namelijk een menu gaan maken voor the songs. \r\n\r\nIk heb 4 videoclips van de film en nu wil ik deze achter elkaar zetten en deze laten afspelen. Maar ik wil gewoon de 4 clips achter elkaar hebben dus 4 video clips van rond 5 minuten is dus 5 minuten x 4 = is dan 20 minuten achter elkaar kan laten afspelen dat als je op die optie druk dat je 20 minuten kunt zien dus 4 hoofdstukken waarvan ik die muziek op 1 titel wil hebben van het 2e menu. Hoe kan ik de punten precies zetten vanaf die video clip 1 tot dat ik dan naar videoclip 2 kan overgaan tot videoclip 3 en 4?\r\n\r\nKan iemand mij misschien vertellen hoe ik dat voor elkaar krijgt met 4 videoclips van elke 5 minuten aan elkaar plakken en plakken op 1 titel, zodat deze 20 minuten is dat ik deze in menu 2 voor elkaar kunt krijgen met DVD-LAB PRO?? \r\n\r\nHoe doe ik dat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...