Ga naar inhoud

philips all in one pc


Aanbevolen berichten

Als dit het is:\n\n[url=http://www.philips.nl/c/pc-monitoren/android-58.4-cm-23-inch-s231c4afd_00/prd/nl/] Philips Smart All-in-One\nAndroid, 58,4 cm (23\") S231C4AFD/00 \"[/url]\n\n\"Ongeëvenaarde multimediaervaring\nVia de webcam en de microfoon houdt u contact met familie en vrienden\nSuperieur stereogeluid voor multimedia\n[B]Films, foto\'s en muziek rechtstreeks afspelen via de USB- en SDHC-stations[/B]\"\n\nOnder de specificaties staat:\n\"Capaciteit ingebouwd geheugen: 2 GB DDR3, [B]8 GB EMMC Flash[/B]\nExterne geheugenuitbreiding: Optionele externe SDHC-kaart, of USB Flash Drive tot 64 GB, of externe HDD\"
Link naar reactie
Nou ja, dat dus. Er zit 8 GB flash geheugen in (erg krap voor een all-in-one als je het mij vraagt, mijn MP3-spelertje heeft dat al) en je kunt er USB schijven of SDHC kaartjes in steken.\n\nHoudt er overigens rekening mee dat dit niet een PC is zoals je dat misschien verwacht. Er zit geen Windows op, maar Android, dus Windows-programma\'s en spelletjes werken hier niet op, en het is een ARM-CPU, geen x86, dus ook Linux-versies van bijvoorbeeld LibreOffice gaan hier niet op draaien.\n\nDit lijkt me meer een veredelde mediaspeler, een PC-monitor met nutteloze extra fröbeltjes of een niet-draagbare tablet, en dat soort mix-and-match apparaten zijn meestal geen succes omdat er voor elk van die functies betere opties zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...