Ga naar inhoud

pictogrammen omgewisseld


Aanbevolen berichten

Je kan de cache voor iconen opnieuw laten opbouwen, misschien dat dat de boel weer rechtzet. \nZorg wel dat je en herstelpunt in Systeemherstel hebt om eventueel op terug te vallen.\n\nOmdat het bestand waarin de cache zich bevind in gebruik is door de Verkenner ( IconCache[B].[/B]db), moeten alle Verkenners afgesloten zijn voordat het bestand gewist wordt, ook die instantie van de Verkenner welke altijd de iconen op het bureaublad alsmede de taakbalk verzorgt[B]:[/B]\n\n* Sluit eerst alle openstaande Verkenners.\nType in het \'[I]Start - Uitvoeren[/I]\' of in het zoekvenster van het Startmenu [B]CMD[/B] om een opdrachtprompt te openen.\n* Open Taakbeheer en sluit daar het proces \'[I]Explorer[B].[/B]exe[/I]\' (de [I]laatste[/I] Verkenner dus).\n* Dan in die eerder geopende opdrachtprompt type je de volgende opdrachten, en na elke regel druk je op [I]Enter [/I]om de opdracht uit te voeren[B]:[/B]\n[CODE]\ncd /d %userprofile%\\AppData\\Local\nattrib -h -s -r IconCache[B].[/B]db\ndel IconCache[B].[/B]db\nexplorer[/CODE]\n\nDe laatste opdracht is om de Verkenner weer te starten en je de taakbalk terug te geven.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE=Anneka;647205]Voordat ik je advies zou opvolgen heb ik een systeemherstel gedaan, en ...ja hoor....opgelost, alles stond weer netjes op de juiste plek, snap niet hoe zoiets kan.\r\nToch bedankt voor het advies.[/QUOTE]\r\n\r\nDraai [URL=\"http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/\"]MBam[/URL] en een [URL=\"http://housecall.trendmicro.com/nl/\"]online virusscanner[/URL] voor alle zekerheid, want het gebeurt niet door Windows zelf, zo waren bij mij laatst alle map namen verdwenen en inderdaad ook met de systeemherstel opgelost en toch eerst even nagekeken vond toen restanten van mallware.:@
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...