Ga naar inhoud

Rare vastloper bij verschillende games


Aanbevolen berichten

Hallo lezers,\r\n\r\nTijdens het spelen van verschillende first person shooter spellen gebeurt het volgende na +- 5-20 minuten spelen:\r\nMijn karakter begint uit zichzelf te lopen (schuin naar voren). Het enige dat nog mogelijk is de karakter sturen met muisbewegingen en schieten (met linkermuis) kan ook. De rechtermuisknop (aimen/inzoomen) werkt niet. Daarnaast werkt heel het toetsenbord ook niet meer. Dit betekent dat ik niet in het spelmenu kan komen om te sluiten. Ook kan ik geen sneltoetsen gebruiken (zoals ctrl, alt, del) om af te sluiten.\r\nDe enige optie die in deze \'vastloop\' situatie mogelijk is is de computer af te sluiten met de power button of de rode knop voor de stroom uit te zetten.\r\nOp deze manier kan ik dus geen spellen spelen, want om na iedere 20 minuten op bovenstaande manier geforceerd te sluiten is erg slecht voor de computer.\r\n\r\nHoop dat iemand snel met mogelijke oplossingen komt. Bij voorbaat dank!\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nMark.
Link naar reactie
Ik heb een vermoeden van malware of oververhitting.\nDoe daarom een volledige scan met de gratis versie van malwarebytes [url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\n\nMaak de pc open en kijk goed met een zaklamp achter de koelfans van CPU en graka. De videokaart dus even uitnemen, want de koelfan zit altijd aan de onderzijde.\n\nNiek
Link naar reactie
Met een nieuw toetsenbord is het probleem verholpen. Sinds die \'crash\' is verholpen is er een nieuwe.\nNa willekeurige tijd valt een spel uit en maximaal speelduur is 30 minuten voordat ie crasht. (bij meerdere spellen, dus ligt niet aan spel).\nSoms veranderen de kleuren in de map/level ook en beginnen voorwerpen te glowen/ fel licht te geven.\n\n@Niekie misschien heeft dit bovenstaande probleem wel te maken met oververhitting en is het dus nodig op de pc open te maken? Of is dit misschien iets anders?
Link naar reactie
[QUOTE=mark93;646224]\n@Niekie misschien heeft dit bovenstaande probleem wel te maken met oververhitting en is het dus nodig op de pc open te maken? Of is dit misschien iets anders?[/QUOTE]\nHet lijkt erg op een oververhitte Grafische adapter.\n\nAls je het merk/type geeft (kan je eventueel met Speccy uitlezen) dan kunnen we zoeken of er een Youtube filmje is over demontage van de koeler. Vaak is dat niet echt moeilijk, dus ook zonder instructies wel te doen.\n\nEn wat Desperado zegt, kijk of de fan daarvan eigenlijk wel draait.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...