Ga naar inhoud

oude ipod


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Kan je gewoon niet de boel kopiëren en de muziek op de pc zetten? Ik heb er eigenlijk geen idee van, want zelf gebruik ik geen iTunes of ik moet het aan mijn dochter vragen. Ik heb het laatst met een gewone mp3 speler gehad en die heb ik gewoon gekopieerd en op een sd-kaartje gezet. Die stop ik dan in mijn oude smartphone (Android)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
@ kibri,\r\n\r\n01] Normaliter is er een back-up van alle muziek van de iPod op de pc.\r\nKijk bij iTunes >> Voorkeuren >> tabblad Geavanceerd >> locatie back-up.\r\n02] Als je op de pc een map hebt met alle mp3 muziek dan zou dat toch géén probleem zijn?\r\n03] Mijn iPod nano 3e gen (een oud beestje van 2006) heb ik opnieuw gesynchroniseerd via iTunes.\r\nMaak een map Muziek\\muziek iTunes\\iPod\\audio CD\\ map artiest A t/m Z (bijvoorbeeld).\r\nMaak een map Muziek\\muziek iTunes\\iPod\\video\\ map artiest A t/m Z (bijvoorbeeld).\r\n04] Als je de iPod aansluit aan de pc >> in iTunes >> klik bij apparaat bij de iPod. Klik op Muziek ( en vervolgens Video als je video op de iPod wilt zetten) in de menubalk >> plaatst vinkjes bij de map Artiesten van wie de audio op de iPod wilt hebben vervolgens synchroniseren dan moet het géén probleem zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...