Ga naar inhoud

Ondertiteling


Aanbevolen berichten

Op mijn pc heb ik een film gedownload met ondertiteling, die wel op de pc te zien zijn maar als ik hem via mijn mediaplayer (Ryan) op de tv wil afspelen is er geen ondertiteling. Ook de optie op de afstandsbediening \"subtitle\"geeft aan dat er geen ondertiteling is. Bij het begin van de film krijg je een menu te zien waar wel de optie zit om ondertiteling in te schakelen maar daar kan ik met mijn afstandsbediening niet bijkomen.\r\n\r\nHeeft iemand een oplossing hoe ik mijn film via mijn mediaplayer op de tv kan bekijken met die ondertiteling? Het zijn de gewone videobestanden (vob,ifo).
Link naar reactie
Dat is dus gewoon een DVD layout en dat menu zou je wel moeten kunnen bedienen met de afstandsbediening van de AC Ryan, mits de layout compleet is. Bij die van mij werkt dat prima.\nOok kun je in de instellingen van de mediaplayer aangeven dat standaard de Nederlandse ondertiteling moet worden gebruikt.\n\nJe kunt er ook zonder probleem een .mkv van maken, dan heb je maar 1 bestand en daar is dan de ondertiteling bij in gebakken. De AC Ryan kan die prima afspelen.\nVan DVD naar MKV converteren kun je o.a. doen met MakeMKV:\n[URL]http://www.makemkv.com/[/URL] (Gratis voor DVD)\n\n@Melvin1:\nEen DVD layout heeft geen losse ondertitel bestanden. Daarnaast worden sub/idx bestanden wel door de AC Ryan ondersteund.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...