Ga naar inhoud

Shuttle Omninas KD20 updaten


Aanbevolen berichten

Beste groepsleden,\r\nDeze NAS heb ik aangeschaft en geinstaleerd. dat ging ongewoon makkelijk.\r\nIk heb thuis 4 computers in een netwerk draaien. Deze kunnen allemaal prima met de NAS communiceren. \r\n\r\nHet instellen van internettoegang tot het appaaraat is mij echter niet gelukt. Het zou automatisch moeten gebeuren via poort 3200 maar dat lukte niet. \r\n\r\nEr wordt aanbevolen direct na installatie een firware update te doen, dus heb Ik de nieuwe firwareversie opgehaald van de Omninas site.\r\nIk kreeg een updatebestand met de extentie TAR.GZ\r\n\r\nIk heb geprobeerd het bestand uit te pakken met Winrar, &zip etc. maar zonder succes.\r\n\r\nIs er iemand die mij kan helpen?
Link naar reactie
De firmware update moet je hoogstwaarschijnlijk niet uitpakken. De webpagina van de NAS zal een pagina hebben waar je het update-bestand op je computer kunt selecteren en vervolgens de firmware update toe te passen.\n\nIk neem aan dat waar je de firmware update hebt gedownload ook een handleiding of readme of iets dergelijks beschikbaar is met instructies hoe de update toe te passen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...