Ga naar inhoud

verbindig naar hotspot kpn.


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een toegangs code voor de hotspot kpn.\r\nMaar dan kan ik maar met een apparaat verbinding maken.\r\nNu is mijn vraag wanneer ik bijvoorbeeld een Ruckus MetroFlex NG \r\nHigh Performance 802.11 Access Gateway and Wi-Fi Router plaats kan ik dan gelijktijdig met laptop tablet en telefoon de hotspot op.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hoera dank zij de Faqman zitten we met de gehele familie op KPN Hotspot.\r\nDe Faqman gaf aan om [url]www.connectify.me[/url] te installeren.\r\nDit heb ik op mijn laptop geinstalleerd die een goede verbinding heeft met de KPN Hotspot op de camping.\r\nNu loggen twee telefoons en twee tablets en nog een laptop via mijn laptop in op het internet.\r\nIn het verleden kon ik maar met een apparaat op de Hotspot.\r\nEn deed ik dat met tablet of teleoon was verbinding heel slecht.\r\nNu hebben al de apparaten een goede verbinding. 75 tot 85 %
Link naar reactie
Ik heb de Lite versie geprobeerd , maar ik denk dat daar iets mee is ingesteld door het bedrijf.\r\nNamelijk hij loopt goed en dan na een tijdje is de verbinding verbroken.\r\nDan kun je op verbinden drukken en krijg dan de reclamen voor Pro version , die volgens bedrijf uitgebreid en meer stabiel is.\r\nNu heb ik de betaalde Pro versie en de verbinding word niet verbroken.\r\nIk heb het geld er voor over omdat ik nu met diverse toestellen op de hotspot via mijn laptop kan met een goede verbinding.\r\nEerst duurde het met de samsung S3 minuten voordat bij de dagbladen plaatjes werden geladen nu tik ik op AD of Telegraaf en staan er direct plaatjes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...