Ga naar inhoud

startpagina.nl


Aanbevolen berichten

Ik kan de Startpagina.nl niet meer openen. Wanneer ik op het logo van IE klikte kwam deze pagina zonder mankeren op het scherm, maar nu komt er een blanco pagina met de foutmelding HTTP 500. Kort tevoren had ik AVG antivirus programma gedownload en meteen deed dit verschijnsel zich voor. AVG heb ik weer verwijderd en systeemherstel gebruikt, zonder resultaat. Via Google Chrome kom ik weer wel op internet. Ik werk met Windows 7.
Link naar reactie
probeer deze eens:\r\nHelaas is dit een algemene melding en zit hier verder geen foutinformatie in verwerkt.\r\nDit komt doordat Internet Explorer standaard de foutinformatie onderdrukt.\r\nDit kunt u als volgt oplossen.\r\n\r\nKlik in Internet Explorer op \"EXTRA -> INTERNETOPTIES\".\r\nKies vervolgens voor het tabblad \"Geavanceerd\".\r\nScroll naar beneden tot u de kop \"Webpagina\'s bekijken\" tegen komt.\r\nHieronder vind u de optie \"Gebruiksvriendelijke HTTP-foutberichten weergeven\", deze dient u uit te zetten om meer foutinformatie te kunnen zien.
Link naar reactie
Wanneer ik gewoon Internet Explorer aanklik dan verschijnt de tekst:\r\nKan de pagina niet weergeven HTTTP 500\r\nMeest waarschijnlijke oorzaken: \r\nDe website bevat een programmeerfout\r\nAan de website wordt gewerkt\r\nMogelijke acties:\r\nGeef het adres opnieuw op\r\nGa terug naar de vorige pagina\r\nWanneer ik je raad opvolg verschijnt er een geheel blanco pagina met alleen de werkbalken. Hier kan ik verder niets mee doen.
Link naar reactie
[QUOTE=vissertje;639184]Ik schaam me diep diep diep. Ik had er inderdaad geen www. voorgezet. Maar in ieder geval bedankt voor de hulp.[/QUOTE]\r\n\r\nStoer om te melden/terug te koppelen echter gebruik ik zelf ook vaak geen www. meer. Ik vind het niet zo vreemd om startpagina.nl i.p.v. [url]www.startpagina.nl[/url] in te typen.\r\n\r\nM.v.g. Niels
Link naar reactie
[QUOTE=vissertje;639184]Ik schaam me diep diep diep. Ik had er inderdaad geen www. voorgezet. Maar in ieder geval bedankt voor de hulp.[/QUOTE]\n\nWat Niels al zegt, niks om je voor te schamen. Tegenwoordig is het bijna nergens meer nodig en is het heel normaal geworden om het niet te gebruiken.\nIk gebruik het ook alleen als het zonder de www niet blijkt te werken.
Link naar reactie
Wat ik dan wel apart vindt is in je openingspost staat: [QUOTE=vissertje;639160]Wanneer ik op het logo van IE klikte kwam deze pagina zonder mankeren op het scherm, [/QUOTE]\r\nKennelijk was dat de startpagina (?) en typte je niets in. Dat is/was mijn interpretatie.\r\nDat komt bij mij, uit nieuwsgierigheid, de vraag naar boven, wat de reden zou kunnen zijn dat het nu niet meer werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...