Ga naar inhoud

Ziggo account op Ipad 2 instellen.


Aanbevolen berichten

Beste lezers.\r\n\r\nHeb geprobeerd een Ziggo account in te stellen op mijn Ipad, via instellingen, accounts, nieuwaccount aanmaken. Met Gmail is het me wel gelukt.\r\nAlles ingesteld , maar ik kan niet in het emailprogramma komen.\r\nMijn vraag is, kan dat ook wel, en hoe moet ik dat dan doen ??\r\nIk zou het zeer waarderen als iemand me zou kunnen helpen.\r\n\r\nGroetjes van Pepe55, ondertussen duim ik voor beter weer.
Link naar reactie
Uw vraag: Het gebruik van draadloos internet?\r\n\r\nHeeft u een Wi-Fi modem of router dan kunt u gebruik maken van het draadloos internet van Ziggo met uw smartphone en tablet.\r\n\r\nHet wachtwoord van uw router of Wi-Fi modem vindt u in de handleiding. De vooringestelde WPA2-encryptiesleutel staat vermeld op de onderkant.\r\nHeeft u het wachtwoord eerder aangepast, maar bent u deze vergeten? Reset dan uw router of Wi-Fi modem naar fabrieksinstellingen.\r\n\r\n\r\nmeer vragen vraag het Tess op Ziggo.nl
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;639009]Uw vraag: Het gebruik van draadloos internet?\n\nHeeft u een Wi-Fi modem of router dan kunt u gebruik maken van het draadloos internet van Ziggo met uw smartphone en tablet.\n\nHet wachtwoord van uw router of Wi-Fi modem vindt u in de handleiding. De vooringestelde WPA2-encryptiesleutel staat vermeld op de onderkant.\nHeeft u het wachtwoord eerder aangepast, maar bent u deze vergeten? Reset dan uw router of Wi-Fi modem naar fabrieksinstellingen.\n\n\nmeer vragen vraag het Tess op Ziggo.nl[/QUOTE]\n\nVolgens mij beantwoord dit antwoord, totaal niet de vraag van Peppe. Hij heeft er a;l Gmail op, dus het wifi gebeuren zal wel werken.\n\nKijk even hier Peppe daar staat stap voor stap hoe je dat doet met Ziggo.\n[url]https://www.ziggo.nl/#klantenservice/hulp-bij-e-mail/instellingen/ipad[/url]\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...