Ga naar inhoud

Geen wifi thuis op mobiel


Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje heb ik een alles-in-1 pakket voor internet, bellen en televisie. \r\n\r\nNu is het probleem dat ik vaak geen verbinding heb met mijn smartphone op wifi. Als ik hem gewoon op zijn 3G zet is er geen enkel probleem, zodra ik overga op wifi, werkt het niet meer. Met mijn tablet heb ik hier geen enkele problemen mee. Om MB te sparen zou ik het toch fijn vinden om thuis dus van de WIFI gebruikte maken. Met de televisie en vaste telefonie heb ik geen enkel probleem. Ook het aansluiten van een handset op het thuisnetwerk voor [url=http://gigaset.com/nl/nl/cms/PageTelephones.html]de draadloze telefoons[/url] was geen enkel probleem.. \r\n\r\nIk snap niet goed waarom de rest dus allemaal goed werkt, en alleen de Wifi niet met de telefoon. Heb ook gecheckt of het misschien aan mijn telefoon ligt, maar meerdere mensen hebben er last van bij mij thuis:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=p-a-n-g;638495]heb je de WIFI op je mobiel geïnstalleerd? dit staat er volgens mij niet standaard op dit moet je eerst activeren volgens mij, daarna de ssid en sleutel invoeren[/QUOTE]\r\n\r\nHet probleem ligt niet alleen bij mijn mobiel, wel alleen bij mij thuis. Ergens anders heb ik gewoon wifi ontvangst, en andere hebben bij mij thuis dat weer niet.\r\n\r\n[QUOTE=Helpende duitser]Toevallig een Alles in 1 abonnement bij Ziggo ? Zo ja wordt vervolgd...[/QUOTE]\r\n\r\nJa.....
Link naar reactie
Heb hetzelfde probleem.Ligt aan het \"brakke\" Cisco modem/router. Heb nu sinds twee weken een externe router van Sitecom ( X4 N300 als beste getest door Consumentenbond ) verbonden met het Ziggo modem en de problemen zijn bij mij voorbij. Wel door Ziggo even het draadloze gedeelte uitlaten schakelen, even bellen met 1200. Kijk maar eens op het Ziggo gebruikersforum, hier staan legio klachten op over de Modem\'s van Ziggo. Succes !!
Link naar reactie
[QUOTE=Helpende Duitser;638518]Heb hetzelfde probleem.Ligt aan het \"brakke\" Cisco modem/router. Heb nu sinds twee weken een externe router van Sitecom ( X4 N300 als beste getest door Consumentenbond ) verbonden met het Ziggo modem en de problemen zijn bij mij voorbij. Wel door Ziggo even het draadloze gedeelte uitlaten schakelen, even bellen met 1200. Kijk maar eens op het Ziggo gebruikersforum, hier staan legio klachten op over de Modem\'s van Ziggo. Succes !![/QUOTE]\r\n\r\nSuper bedankt voor deze tip! Ben er vanmorgen achteraan gegaan, en inmiddels is het probleem inderdaad opgelost :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...