Anoniem2 Geplaatst: 12 mei 2013 Delen Geplaatst: 12 mei 2013 Ik had een paar dagen geleden problemen met Spotnet, maar dank zij het forum waren die opgelost.\r\nNu heb ik weer problemen. Steeds als ik Spotnet opstart en de reacties zijn gedownload, krijg ik de melding \"System.OutofMemory.Exception\" en worden de reacties niet opgeslagen. \r\nAls ik daarna Spotnet weer opstart, begint het programma opnieuw alle reacties te downloaden.\r\nWat is er aan de hand en wat kan ik hieraan doen? Wie o wie kan mij helpen? \r\n\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2013 Ziet er naar uit dat het een lokaal probleem is.\nHeb je de laatste nieuwe versie van Spotnet? Het schijnt ook te liggen aan een bepaalde verkeerde manier van uploaden van spots.\n\nDit las ik nog op het Spotnet forum als oplossing. Is wel van 2 jaar terug maar schijnt vaker geholpen te hebben:\n[quote]In de map c:\\programdata\\spotnet zit een bestand met extensie .spot.\ndit is je databank. Openen met wordpad of notepad en alle afwijkende spots verwijderen. Deze zijn herkenbaar aan een langere cijferreeks voor aan de tabel.[/quote] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Ik heb dezelfde problemen gehad allen op een Win7pc om een of andere duistere reden werkt Spotnet weer. Terwijl hij op mijn tweede Win7pc niet werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Ik heb inderdaad Win7 pc.\r\nMoet ik gewoon afwachten? Ik heb de nieuwste versie van Spotnet weer geïnstalleerd, maar krijg nog steeds diezelfde melding.\r\nHoe moet ik de spots dan anders uploaden?\r\n\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Hoe heet die map met die extensie?\r\n\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Staat er toch bij vermeld? C:\\programdata\\spotnet maar als je die niet kunt zien dan moet je even \"verborgen mappen en bestanden tonen\" instellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Ik gebruik Spotnet maar heb op de hele pc, geen enkele map met de extensie .spot. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2013 [QUOTE=Niekie30;638454]Ik gebruik Spotnet maar heb op de hele pc, geen enkele map met de extensie .spot. \n \nNiek[/QUOTE]\ndat is nu .db, blacktiger heeft het over een 2 jaar oude versie\n \n@marcel welke versie gebruik je ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2013 De extensie .spot wordt al sinds een paar versies terug niet meer gebruikt.\nDe database bestanden heten nu .dbc en .dbs en staan inderdaad in [FONT=Courier New]C:\\ProgramData\\Spotnet[/FONT]\nBijvoorbeeld [FONT=Courier New]news.sunnyusenet.com.dbs[/FONT] en [FONT=Courier New]news.sunnyusenet.com.dbc[/FONT]\nSpotnet versie 1.8.1\n\nAls je beide bestanden verwijderd of een andere naam geeft en dan Spotnet start worden ze volledig opnieuw opgebouwd.\nGrote kans dat dan je probleem over is omdat het inderdaad lijkt op corruptie in die bestanden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Ik heb Spotnet versie 1.8.1 en heb inderdaad het bestand ,dbs gevonden en verwijderd.\r\nIk zal nu Spotnet weer opstarten en kijken of het nu wel goed gaat.\r\nBedankt iedereen.\r\n\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Ondanks het verwijderen van het bestand .dbs, krijg ik nog steeds de melding \"System.OutofMemory.Exception\". \r\nHeb Spotnet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar.......nada., er verandert niets.\r\nWie o wie kan mij helpen?\r\n\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Ik lees op de spotnet forums dat een oplossing kan zijn om versie 1.8.1 te verwijderen en een oude versie te pakken (1.7.6). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2013 [QUOTE=marcel;638473]Ondanks het verwijderen van het bestand .dbs, krijg ik nog steeds de melding \"System.OutofMemory.Exception\". \nHeb Spotnet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar.......nada., er verandert niets.\nWie o wie kan mij helpen?\n\nMarcel[/QUOTE]\n\nIk heb 2 bestanden opgegeven waarmee dat moet gebeuren en je noemt er maar 1.\nWerkt dat niet dat moet je Spotnet netjes deinstalleren en die hele map verwijderen.\nDaarna Spotnet opnieuw installeren.\nDe oorzaak van het probleem zit dan in de meegeleverde SabNZB. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Er stond maar één bestand in de spotnetmap.\r\nZal Spotnet helemaal verwijderen inclusief de map en opnieuw installeren.\r\nIk ben benieuwd.\r\n\r\nIedereen overigens erg bedankt voor alle hulp.\r\nIk kan ook een oudere versie proberen.\r\n\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Heb alles verwijderd en Spotnet versie 1.7.6 gedownload en geïnstalleerd en.............alles werkt prima !\r\nGeen vervelende meldingen meer. Had wel eerst bestand SANnzb uit de map Spotnet verwijderd.\r\nWil nu ook 1.8.0 proberen.\r\n\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Als ik dat zo lees ben ik toch blij dat ik Spotlite gebruik.:) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen