Ga naar inhoud

Probleem Spotnet


Aanbevolen berichten

Ik had een paar dagen geleden problemen met Spotnet, maar dank zij het forum waren die opgelost.\r\nNu heb ik weer problemen. Steeds als ik Spotnet opstart en de reacties zijn gedownload, krijg ik de melding \"System.OutofMemory.Exception\" en worden de reacties niet opgeslagen. \r\nAls ik daarna Spotnet weer opstart, begint het programma opnieuw alle reacties te downloaden.\r\nWat is er aan de hand en wat kan ik hieraan doen? Wie o wie kan mij helpen? \r\n\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nMarcel
Link naar reactie
Ziet er naar uit dat het een lokaal probleem is.\nHeb je de laatste nieuwe versie van Spotnet? Het schijnt ook te liggen aan een bepaalde verkeerde manier van uploaden van spots.\n\nDit las ik nog op het Spotnet forum als oplossing. Is wel van 2 jaar terug maar schijnt vaker geholpen te hebben:\n[quote]In de map c:\\programdata\\spotnet zit een bestand met extensie .spot.\ndit is je databank. Openen met wordpad of notepad en alle afwijkende spots verwijderen. Deze zijn herkenbaar aan een langere cijferreeks voor aan de tabel.[/quote]
Link naar reactie
De extensie .spot wordt al sinds een paar versies terug niet meer gebruikt.\nDe database bestanden heten nu .dbc en .dbs en staan inderdaad in [FONT=Courier New]C:\\ProgramData\\Spotnet[/FONT]\nBijvoorbeeld [FONT=Courier New]news.sunnyusenet.com.dbs[/FONT] en [FONT=Courier New]news.sunnyusenet.com.dbc[/FONT]\nSpotnet versie 1.8.1\n\nAls je beide bestanden verwijderd of een andere naam geeft en dan Spotnet start worden ze volledig opnieuw opgebouwd.\nGrote kans dat dan je probleem over is omdat het inderdaad lijkt op corruptie in die bestanden.
Link naar reactie
[QUOTE=marcel;638473]Ondanks het verwijderen van het bestand .dbs, krijg ik nog steeds de melding \"System.OutofMemory.Exception\". \nHeb Spotnet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar.......nada., er verandert niets.\nWie o wie kan mij helpen?\n\nMarcel[/QUOTE]\n\nIk heb 2 bestanden opgegeven waarmee dat moet gebeuren en je noemt er maar 1.\nWerkt dat niet dat moet je Spotnet netjes deinstalleren en die hele map verwijderen.\nDaarna Spotnet opnieuw installeren.\nDe oorzaak van het probleem zit dan in de meegeleverde SabNZB.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...