Ga naar inhoud

Office Outlook 2003 haalt geen Hotmail op


Aanbevolen berichten

Vorige week kreeg ik tijdens het starten van MS Outlook 2003 ineens de melding dat mijn mails van mijn \"hoofdaccount\" bij hotmail niet meer opgehaald konden worden door Outlook 2003. Mijn twee andere accounts (ook bij Hotmail) werken nog wel gewoon.\r\n\r\nIk kreeg kort een schermpje te zien dat er iets hersteld moest worden voordat betreffende account, maar dit schermpje heb ik nooit meer terug gezien. Hoe kom ik er achter wat er mis is en hoe kan ik het weer werkend krijgen?
Link naar reactie
Ja op de site van Hotmail (tegenwoordig Outlook.com geloof ik) kan ik wel inloggen. Zo zie ik de laatste week ook mijn mail in.\r\n\r\nOutlook 2003 geeft ook niet aan dat inloggen het probleem is, want er komt wel gewoon een groen V-tje naast de verzenden / ontvangen lijst te staan. Er wordt alleen geen mail binnengehaald.
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;638120][url]http://www.urlverwijderd.nl/[/url]\n\nkun je hier wel inloggen.[/QUOTE]\n\nAls je wil dat derden toegang krijgen tot je account moet je dat vooral doen. Die website is namelijk niet van Microsoft. Kijk daar dus mee uit! Je weet namelijk nooit wat ze met je gegevens gaan doen. Mocht je daar ooit hebben ingelogd dan raad ik je aan je wachtwoord te wijzigen.
Link naar reactie
[QUOTE=BackupMod;638125]@Desperado & FooBar : Ik heb die url onklaar gemaakt, om evt problemen voor anderen te voorkomen.[/QUOTE]\r\n\r\nPrima verkeerde link geplaatst .\r\n\r\nOvergang van Hotmail naar Outlook zorgde voor verwarring mijnerzijds.:confused:\r\n\r\nDeze was bedoeld ..[url]https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&ct=1367750109&rver=6.1.6206.0&sa=1&ntprob=-1&wp=MBI_SSL_SHARED&wreply=https:%2F%2Fmail.live.com%2F%3Fowa%3D1%26owasuffix%3Dowa%252f&id=64855&snsc=1&cbcxt=mail[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;638124]Als je wil dat derden toegang krijgen tot je account moet je dat vooral doen. Die website is namelijk niet van Microsoft. Kijk daar dus mee uit! Je weet namelijk nooit wat ze met je gegevens gaan doen. Mocht je daar ooit hebben ingelogd dan raad ik je aan je wachtwoord te wijzigen.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nNiet handig van mij om een foute link plaatsen .\r\n\r\n Maar als je een foute link gaat quoten ben je ook niet erg slim.;):o
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;638127]Maar als je een foute link gaat quoten ben je ook niet erg slim.;):o[/QUOTE]\r\n\r\nEens. Maar ik moet je wel quoten want jij verwijdert je bericht altijd als er iets foutiefs in staat, waardoor het bericht van degene die daar op reageert totaal uit z\'n verband wordt getrokken.
Link naar reactie
[QUOTE=jwgroen;638119]\nIk kreeg kort een schermpje te zien dat er iets hersteld moest worden voordat betreffende account, maar dit schermpje heb ik nooit meer terug gezien.[/QUOTE]\nJe had in je logboeken kunnen kijken, maar dat kan misschien nog als je het tijdstip nog zou weten. Kijk dan onder \'[I]Toepassingen[/I]\'.\nIk denk dat er iets fout is gegaan met de archiefmap. \n\nJe kan een nieuwe account aanmaken in Outlook met exact dezelfde instellingen (iets andere naam), en zien of die wel werkt, dan kan je minstens verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...