Ga naar inhoud

website maken


Aanbevolen berichten

ik ben al paar dagen aan het kijken welke het groet is om een website te makken met software .\r\nik heb zelf webcreator pro 6 :(:confused:\r\nmaar ik kom daar niet uit mee dat je geen boek er bij ziet dat geen stap voor stap uit wie weet wat het bete is om een mooi web site te maken is\r\nen dan ook met een boek er bij waar in staat hoe je dat moet doen \r\nwie weet het voor mijn \r\n gelegd woord mijn dank hapje 007:(
Link naar reactie
  • 3 weken later...
nou voor een website heb je 2 basis elementen nodig:\r\nHTML en CSS.\r\nHTML is de tekst en de afbeeldingen van de website\r\nCSS is het opmaak dus de kleur etc.\r\nCSS moet je koppelen met je html documenten.\r\n\r\nhet beste programma voor beginners om een website te maken is Notepad ++.\r\n\r\n\r\nik hoop dat hier wat aan hebt.\r\n\r\nGroetjes,\r\nICT\'er Herwin
Link naar reactie
[QUOTE=herwin15;638989]het beste programma voor beginners om een website te maken is Notepad ++.[/QUOTE]\r\n\r\nDat ben ik niet met je eens. Voor een beginner is een WYSIWYG programma een stuk toegankelijker. Je vrijheid om te maken wat je wil is beperkt, maar je ziet wel meteen resultaat.\r\nPas als je dan merkt dat je het echt leuk vindt om websites te maken, ga je dan verdiepen in HTML en CSS. HTML en vooral CSS leren vanaf nul is niet makkelijk en je moet echt een doorzetter zijn om dat vol te houden.\r\nNee, dan liever een visuele editor, later langzaam in de broncode duiken om wat leuke javascriptjes toe te voegen. Je daarna gaan ergeren dat je javascriptjes steeds stuk gaan als je de website verder bewerkt in de visuele editor en dat als reden nemen om HTML/CSS te leren.\r\n\r\nDat is mijn advies, zijnde iemand die vloeiend HTML spreekt.
Link naar reactie
[QUOTE=herwin15;639132]ok heb jij skype?\ndan geef ik je les in een website maken ik heb dat geleerd. ik weet alles over HTML CSS Javascript en PHP[/QUOTE]\n\nAlles, wow da\'s wel erg veel........:)\n\nTS vraagt om een programma om een website mee te maken, niet om een cursus HTML e.d..\n\nTS heeft ook al 3 weken niets laten horen......... \n\nM.v.g. Niels
Link naar reactie
[QUOTE=herwin15;639132]ok heb jij skype?\ndan geef ik je les in een website maken ik heb dat geleerd. ik weet alles over HTML CSS Javascript en PHP[/QUOTE]\n\nTot nu toe zie ik erg laag scoren in zinnige antwoorden. Ik zou zeggen, lees hier en elders een jaartje mee. Leer goed lezen.\nEn bedenk daarna een mogelijke oplossing voor een vraag of probleem.\n\nZolang je zelf nog dit soort vragen stelt:\n\n[QUOTE]herwin15\n \nGeregistreerd: 22 januari 2013\nLocatie: Zwolle, The Netherlands\nBerichten: 39\nStuur een bericht via MSN naar herwin15 Stuur een bericht via Skype™ naar herwin15\n \nExclamation MP3 naar MIDI\nHallo,\n\nWeet iemand waar ik gratis MP3 om kan zetten naar MIDI?\ngeen demo programma\'s maar volledige programma\'s.\n\nBij voorbaat dank,\n\nHerwin Klompjan \n[/QUOTE]\n\nLaat je merken dat je of lui bent, of niet kunt zoeken op websites.\n\nNiek
Link naar reactie
Offtopic:\r\n@ Herwin:\r\n[QUOTE=herwin15;639132]ok heb jij skype?\r\ndan geef ik je les in een website maken ik heb dat geleerd. ik weet alles over HTML CSS Javascript en PHP[/QUOTE]\r\nAls je daar zo goed in bent, wil je dan aub mij helpen met het topic in: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=76523[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...