Ga naar inhoud

wat Engelse naar NL vertaling probleempjes


Aanbevolen berichten

  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    223

Ik mag de link vrijgeven:\n\n[URL]http://video.dailyroads.com/test/voyager.3.0.beta.3.apk[/URL]\n\nDe laatste aanpassing zit er nog niet in omdat ze willen weten of het vertalen van het laatste nog wel juist is.\n\nAls je tijdens het video filmen op het scherm klikt en vast houdt, neemt hij toch kort op. zie je later terug in de map dailyroads.\nOp mijn telefoon kan ik ze niet werkend terug zien bij Bestanden op het eerste scherm. Een en ander is toch wel telefoon merk/type afhankelijk.\n\nWat de retain video betreft krijg ik deze uitleg er bij:\nWhat you see in the Videos folder are retained videos, containing\ninteresting events. You are not supposed to touch the screen every\ntime you want to save a video to the SD card. This is done\nautomatically, into the Tempvideos folder. Normally as a driver, you\ncan leave Voyager to record for hours, without touching the screen.\nAll the videos will be saved into the Tempvideos folder, and the\noldest ones deleted when the storage space starts to fill up.\n\nIf you don\'t want a specific tempvideo to be deleted (i.e. you want to\nretain it), then you touch the screen to retain it. Then that video\nsequence is moved to Videos, and kept there, without being in the\ndanger to be automatically deleted. Depending on when you touch the\nscreen, the video length can be short (like a few seconds). And that\'s\nwhy we have these options:\n\nBewaar alleen\nlaatste bestand\nlaatste 2 bestanden\nlaatste 3 bestanden\n\n\nProbeer het maar eens uit, dan hoor ik het wel.
Link naar reactie
[quote]All the videos will be saved into the Tempvideos folder, and the\noldest ones deleted when the storage space starts to fill up.\n\nIf you don\'t want a specific tempvideo to be deleted (i.e. you want to\nretain it), then you touch the screen to retain it. [/quote]\nAha, deze uitleg maakt me alles duidelijk. Het is dus wel bewaren, maar op een andere manier dan opslaan.\n\nTijdens het filmen wordt alles automatisch opgenomen. De oudste video wordt automatisch gewist als de SD kaart vol is om ruimte te maken voor de nieuwe.\nWil je een zo\'n \"tijdelijk\" opgeslagen video bewaren, daar is dan die retain functie voor. Die slaat hem dan \"vast\" op.\n\nDus in dat geval zou ik eerder kiezen voor de term bewaren dan voor opslaan.
Link naar reactie
Als je op het scherm kijkt en je gaat opslaan, staat er nu nog : Raak het scherm aan om de video op te slaan. Dat is te lang.\nEn als je het scherm aanraakt: Behoud/bewaren van video\n\nMaar het klinkt zo onlogisch om er van te maken: Raak het scherm aan om te behouden/bewaren. Dit is dan ook nog steeds te lang.\nAl zijn de filmpjes kort(er) :D\nIn de tempvideo wordt het trouwens ook bewaard maar dan de complete film.\n\nZelf zie ik het nut er niet van, het \"extra\" opnemen, maar ja, de maker wil het zo en ik geloof dat het vaker voorkomt op echte standalone camera\'s.
Link naar reactie
Ja het is nog wat lang. Kun je het niet inkorten naar \"Tik op scherm mo te bewaren\" of \"Raak scherm aan voor bewaren\", dat is toch alweer een stukje korter.\n\n[quote]In de tempvideo wordt het trouwens ook bewaard maar dan de complete film.[/quote]\nJa dat klopt, maar wat ik van de uitleg begrijp, is dat zo gauw de SD kaart vol is, het laatste stuk overschreven wordt met de opname die dan bezig is en zo raak je dan dus een deel van de film kwijt.
Link naar reactie
Of - Tik op scherm voor permanente opslag. (of - Tik op scherm voor permanent bewaren)\n\nPermanent zou dan de illusie wekken dat het Definitief Bewaard blijft. Uiteraard tot er iets te vol is en het weer word overschreven.\n\nApp verder geprobeerd?\n\nSommige dingen zijn toch wel lastiger dan gedacht. (om het goed te doen)
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;639694]\r\n\r\nPermanent zou dan de illusie wekken dat het Definitief Bewaard blijft. Uiteraard tot er iets te vol is en het weer word overschreven.\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nNee het wordt dan juist wel echt definitief bewaard en NIET overschreven.\r\nDat staat duidelijk in de beschrijving.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;639697]Nee het wordt dan juist wel echt definitief bewaard en NIET overschreven.\nDat staat duidelijk in de beschrijving.[/QUOTE]\nOK maar ligt toch ook aan je instelling?\nUitgeprobeerd?\n\nedit.\nBij mij verdwenen onlangs wat filmpjes bij gebruik van Bewaren.\nHet een en ander kan ook aan de telefoon liggen, alles werkt niet perfect op alle telefoons, kwestie van uitproberen.\nMaar ik begreep ook dat er in de bètaversie nog een paar dingen uitgeschakeld zijn.\nMaar dacht dat dit meer sloeg op het uploaden naar de site.
Link naar reactie
Iemand al dat apk bestandje kunnen openen om erin te kijken?\nBen namelijk benieuwd hoe je daar zelf in kunt komen.\nDan zou je enkele dingen naar eigen wens kunnen aanpassen, ik bedoel alleen de vertaling, uiteraard voor eigen gebruik.\nWaar het opgeslagen wordt, blijft nl. Engels, de maker wil dit zo houden bij alle andere talen. Ik zou het duidelijke vinden als je er van kunt maken: Video\'s - Bewaarde of zoiets, omdat je dat Bewaren ook tegen komt bij het aanraken van het scherm.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;640441]Ik krijg het idee dat je nu twee topic\'s door elkaar haalt namelijk deze en [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=76417&highlight=apk\"]deze[/URL] waar al duidelijk in word uitgelegd over het hoe en wat, betreffende het openen en bewerken van een APK.[/QUOTE]\nInderdaad, je hebt gedeeltelijk gelijk.\nMaar het gaat ook weer wel over het dailyroads .apk bestandje, ik zou graag die vertaling willen zien staan, wat nog niet gelukt is.:mad:
Link naar reactie
Als je lid word van [URL=\"http://www.dailyroads.com/index.php\"]deze site [/URL] dan kun je [URL=\"http://dailyroads.com/voyager/strings/ru/strings.xml\"]na vertaling van deze file in het Nederlands[/URL] deze insturen naar de makers en word deze erin geplaatst door de makers.\n\nAls ik de site een beetje doorleest dan kom ik tot de conclusie dat zij nog niet klaar zijn met de App.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;640456]Als je lid word van [URL=\"http://www.dailyroads.com/index.php\"]deze site [/URL] dan kun je [URL=\"http://dailyroads.com/voyager/strings/ru/strings.xml\"]na vertaling van deze file in het Nederlands[/URL] deze insturen naar de makers en word deze erin geplaatst door de makers.\n\nAls ik de site een beetje doorleest dan kom ik tot de conclusie dat zij nog niet klaar zijn met de App.[/QUOTE]\nAls je de app hebt geprobeerd, kun je zien dat er het al een nl versie is in het laatste beta stadium\n\nAl die versies heb ik samen met de maker tot stand gebracht.\nDat is het punt niet.\nEr zijn echter een paar kleine dingetjes die niet veranderd worden en Engels blijven, dat schreef ik al.\nDie wil ik alleen voor mij zelf aanpassen, als het effe kan natuurlijk;)\nDe maker geeft die uitleg niet, dat snap ik, anders gaat iedereen er in zitten rommelen.\n\nDe Engelse - laatste - versie wordt, zover ik weet, gelijk met de andere talen gelanceerd.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Heb de momenteel laatste versie in Beta binnen.\n\n[URL]http://video.dailyroads.com/test/voyager.3.0.beta.8.apk[/URL]\n\nGaan jullie nog op vakantie?\nKun je hem mooi uitproberen:D\nWel een groot kaartje gebruiken, hoe groter het kaartje hoe meer er bewaard blijft:p\nOudste bestanden worden overschreven.\n\nWeet eigenlijk niet of dit in een apart topic mag, want niet iedereen ziet het hier.\nHet gaat dus om de NL versie die nog niet in een Play Store of zo staat.\nHet blijkt toch wel veel werk te zijn om al die talen in 1 versie te krijgen.\nIk begreep van de maker dat de taal automatisch wordt aangepast aan de taal van de telefoon.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;642014]Ahja da\'s waar ook, moet ik er binnenkort effe snel opzetten. Ik heb gewacht omdat m\'n abo afliep en ik zelf naar een nieuw c.q. ander toestel zou gaan kijken.\nDat is er nu sinds verleden week dus kan ik eens proberen. Staat deze ook op Google Playstore?[/QUOTE]\n\nJa, ook op de playstore, maar dat is de OUDE versie en alleen Engels.\nDe nieuwe komt wel een dezer dagen, maar er zijn nog wat problemen met de andere vertalingen volgens de maker.\nEen maand geleden zou het nog enkele weken duren, maar die zijn al lang voorbij.\nOok al heb je geen 2e telefoon, of is het geen Android? Kun je hem gewoon gebruiken als je een carkit hebt, hij blijft dan geloof ik gewoon door opnemen in de achtergrond.\nMaar hoe dat allemaal werkt heb ik niet geprobeerd.\nDie van mij heb ik zo ingesteld dat hij gelijk gaat opnemen als je hem aan zet, want met dit weer is die verlichte rode knop haast niet te zien.\n\nDie link is overigens van de officiële site, dus je hoeft nergens bang voor te zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...