Ga naar inhoud

Audio nrs. bewerken


Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van enkele audionrs.(originele cd\'s) welke te lang zijn en uit verschillende nummers zijn opgebouwd. U kent dit vast wel, bv. audiotrack 6 - opgebouwd uit 6 verschillende nrs. Deze zijn dus met de standaard prgr\'s alleen als track 6 te branden, en bevatten dan nrs. welke ik liever niet op een cd brand.\r\nWeet één van jullie misschien een freeware progr. welke dit wel kan? Nero kan dit ook maar loopt bij mij vast tijdens deze actie!\r\n\r\nDank voor jullie tijd
Link naar reactie
[QUOTE=mesari30;637424]Audacity?\n\nSla je het bewuste bestand op dan wordt er een gesproken item ingevoegd, heb ik dus niets aan!\n[/QUOTE]\n\nIk gebruik al jaren Audacity met vreugde en heb nog nooit iets gemerkt van een gesproken item in mijn muziek stukken.\nIk knip stukken muziek uit verschillende MP3 om deze daarna weer in de volgorde te monteren die ik wil.\nCD\'s die aan één stuk zijn zonder pauzes kun je ook simpel knippen en in een nieuw bestand plakken en vervolgen op de juiste naam opslaan, en dit allemaal gratis.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...