Ga naar inhoud

geen verbinding


Aanbevolen berichten

Nog een vraag. Hopelijk heeft iemand hier wel een oplossing voor.\r\nIk heb een nieuw mobiel abonnement bij Tele2. Ik gebruik een Sony Xperia T.\r\nHet lukt mij maar niet om verbinding te maken met het internet.\r\nIk heb de hele procedure die Tele2 voorschrijft doorlopen.zonder succes.\r\nVerder heb ik op mijn mobiel een verificatiecode voor Google binnengekregen.\r\nHeeft dat er soms mee te maken? Ik heb n.l. geen flauw idee wat ik daarmee moet doen. Als ik die code aantyp, worden de de telefoontoetsen zichtbaar. Ik heb de code daar ook al ingetoetst, maar ook zonder resultaat.\r\n\r\nKortom; Geen flauw idee.\r\n\r\nGr. Mart
Link naar reactie
Als het toestel onderdeel is van het abonnement bij Tele 2 dan zitten alle nummers ingebakken, je moet alleen onder instellingen enkele vinkje zetten verder kun je [URL=\"http://www.gebruikershandleiding.com/Sony-Xperia-T/preview-handleiding-425705.html\"]hier[/URL] alles over je toestel nalezen en [URL=\"http://www.tele2.nl/klantenservice.html\"]hier[/URL] alles over tele2.\n\nVerder is de info die jij geeft wel heel erg summier, overigens is een abonnement telefoon helemaal ingesteld op je abonnement met of zonder internet.
Link naar reactie
Die code via sms werkt er niet aan mee bij Google.\nJe kan die extra verificatie tijdelijk uitschakelen als je gewoon via [url]www.google.nl[/url] \"gmail\"aanklikt en naar je account instellingen gaat. \n\nDeze week kreeg ik ook zo\'n code via sms, omdat er geprobeerd was, vanuit Rusland in te loggen op mijn account.\n\nNadat ik die code gebruikt had (extra verificatie noemen ze dat daar) kon ik alleen nog email bekijken via de site van Gmail.\nVia het aangemaakte account van W.L Mail kreeg ik geen email meer binnen en alleen maar foutmeldingen.\n\nNadat ik de extra beveiliging had uitgeschakeld, werkte alles weer normaal.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...