Ga naar inhoud

laptop problemen


Aanbevolen berichten

Één rood blokje is toch een beschadiging. Hoeft geen echt probleem te zijn, maar hou dit zeker in de gaten.\n\nMaar ook een reëel probleem is het \'[I]niet kunnen starten van Internet[/I]\' waarmee je waarschijnlijk bedoelt dat Windows [B]Internet Explorer [/B]niet goed start ?\nWelke foutmelding krijg je ?\nHeb je daarbij in je logboeken gekeken ? (rechtsklik \'[I]Deze computer[/I]\', en kies \'[I]Beheren - Logboeken[/I]\'.)\n\nZijn er meer problemen bekend dan dat ?
Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@erikdenhouter ik gebruik chrome. Hdtune is nu bijna halverwege, en nog steeds 1 rood blokje.\n\nMaar het probleem:\nAls ik de laptop opstart, duurt die er al langer over dan normaal\nVervolgens start die redelijk normaal op.\nAlleen duurt het laden van o.a. pictogrammen etc. wat langer.\nAls ik dan willekeurig iets aanklik, moet de pc gewoon ontzettend veel laden.\nAlsof hij wel enigzins werkt, maar er op de achtergrond nog iets heel groots aan het laden is, wat\nervoor zorgt dat de hele pc vastloopt..\n\nHet probleem ligt niet in het internet, verbinding werkt goed, en sites worden (ontzettend langzaam, of soms zelfs niet) geopend.
Link naar reactie
Bij een Toshiba heb je normaal gesproken 2 jaar garantie, dus backup de data (denk ook aan mail export) Voeg een printscreen bij van de error scan en een verhaal van de klachten en mailen naar de shop. \nGoede kans dat ze hem netjes ophalen en terug brengen. Normaal staat hij dan weer klaar zoals je hem kocht.\nWindows is steeds bezig dat ene blokje uit te lezen en daarom wordt het ding onwerkbaar traag. Bovendien is het, het begin van het einde van je harde schijf.\n\nNiek
Link naar reactie
Als er al virussen of malware op aanwezig is, zit dit normaal gesproken in Windows. En als je gewoon je virus scanner aan laat staan moet dat goed gaan.\n\nIk open altijd 2 vensters op het scherm. 1 van de externe schijf en 1 van de laptop schijf. Maak netjes mapjes aan op de externe schijf en werk met kopiëren en plakken.\nProgramma\'s kan je op die manier niet backuppen. \n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb mijn documenten overgezet, verder staat er eigenlijk niet veel belangrijks op, m.u.v. programma\'s maar dat wordt hem helaas niet..\nWacht nu op een reactie van de laptopshop, maar ben bang dat zij mij alleen maar kunnen doorsturen naar toshiba. Er stond bij: mailen is binnen 4 uur reactie, dus ik ben benieuwd..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...