Ga naar inhoud

laptop problemen


Aanbevolen berichten

Halloo,\r\nGeen idee of ik hier in het goede topic zit, maar ik heb een probleem met mijn laptop.\r\nGisteravond nog normaal gebruikt. Normaal afgesloten. Vanochtend start ik hem op, waar hij iets langer over deed dan normaal. En nu kan ik niets meer openen. Ik wilde Itunes opstarten, maar hij vertikt het, hij blijft gewoon eeuwig laden. Laptop uitgezet met power knop. Opnieuw opgestart, deze keer gewoon \'deze computer\' aangeklikt, maar zelfde probleem.\r\n\r\nVervolgens heb ik hem in de veilige modus (met netwerk) opgestart en virusscan laten draaien. Kwam niets uit. Toen was het tijd om naar school te gaan dus heb ik hem afgesloten. Nu, zo\'n 5 uur later, zet ik hem weer aan en hij doet nog precies hetzelfde..\r\n\r\nIemand ideeën?
Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Weet je zeker dat je de laptop opnieuw hebt opgestart? Soms is de powerknop van de laptop de hybernate (slaapmodus) knop. Misschien een optie om, als je zeker weet dat de laptop uit is, even de accu 10 min eruit te halen en er weer terug in te doen en opnieuw starten.\n\nMet accu bedoel ik niet het snoer richting wandcontact, maar de batterij unit aan de onderkant.\n\nGr,
Link naar reactie
@r24j88: om in veilige modus te kunnen komen moet je een echte herstart doen....\r\nwat ik zou proberen: opnieuw in veilige modus, en een herstelpunt terug zetten. (als ie in vm een complete virusscan kan doen, moet ook dat lukken).\r\nna systeemherstel, maar van mij mag het ook vóór systeemherstel: volledige scan met uptodate malwarebytes!
Link naar reactie
Power lichtjes brandden ook niet meer, maar ik heb hem zojuist even afgesloten in de veilige modus. Een half uur uit laten staan. Vervolgens weer opgestart en precies hetzelfde probleem..\r\n\r\nHerstelpunt heb ik helaas uitstaan, dus dat is geen optie..\r\nIk heb in de veilige modus ook al virusscan gedaan en malwarebytes laten lopen, maar deze vond niets
Link naar reactie
Even voor de duidelijkheid[B]:[/B] in Veilige Modus werkt alles ?\n\nZo ja, dan in die modus in een \'[I]Start - Uitvoeren[/I] (of Zoeken of zo)\' opdrachtveld de opdracht MSCONFIG invoeren, en daar onder de tab \'[I]Opstarten[/I]\' alles uitschakelen, en dan nogmaals in gewone modus proberen op te starten.\nDaaraan kan je zien of daar een opstart-item is wat dwars ligt.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Selectief.... Die van Microsoft zou ik eerst even proberen, en dan weer opstarten.\n\nEn daarna eerst de bovenste helft van de niet-MS, en dan weer opstarten, en zien of het daar zat, en anders de onderste helft van de niet-MS, en zo voort tot je er een punthoofd en oplossing bij hebt ;)\n\nZe horen uiteindelijk allemaal te werken, behalve iets als malware natuurlijk.\n\nNoteer wat je al geprobeerd hebt.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Eerst die van Microsoft aanzetten, en zien of het dan nog goed opstart, waarschijnlijk wel.\n\nPersoonlijk zou ik daarna alles aanzetten, [B]behalve[/B]:\n\n* RocketDoc\n* Smilebox\n* SRS APO\n* Evernote\n\n(en waarschijnlijk ook uitschakelen:\n* ApplePush\n* itunes, \n* en de twee van Avast, maar dan even je netwerk uit laten, of het kleine risico nemen van het heel kort proberen op te starten zonder de Avast anti-virus)\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Gister in lichtelijke haast gewerkt.\r\nAls alles uit staat gevinkt doet ie meer dan als alles aanstaat.\r\nHij opent bijvoorbeeld wel gewoon deze computer, maar als ik bijvoorbeeld internet opstart of op start wil drukken, loopt ie alsnog vast.\r\n\r\nDus ook als alles staat uitgevinkt, mankeert er nog iets.
Link naar reactie
Probeer of je in veilige modus [B]met netwerk ondersteuning[/B] kan opstarten en probeer eens een schijfcontrole met HDTune [url]http://www.hdtune.com/[/url]\n\nDoe de [B]volledige[/B] controle. Elk rood blokje is er 1 teveel en houdt in dat je schijf aan het overlijden is.\n\nVermoedelijk moet je de laptop wel een een netwerk kabel hangen om online te komen. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...