Ga naar inhoud

Zéér irritant,


Aanbevolen berichten

Wie heeft ook wel eens last van het volgende: als je nieuwe mail binnen krijgt, dan staat achter de postvak-in van het email adres het aantal mailtjes in cijfers.\r\n\r\nSteeds vaker krijg ik mail welke dus als nieuw in postvak-in, welke in werkelijkheid al meerdere dagen soms meer dan een week ouder is gedateerd, en dan dus ook veel verderop in de lijst staat gemarkeerd als ongelezen.\r\nNee dit is geen mail die is blijven staan op de server maar volgens mij bewust door de verzender met een vroegere datum is gemarkeerd.\r\n\r\nEn omdat ik mail die ik later nog eens wil doornemen her markeer als ongelezen kan ik vaak precies dat mailtje niet meer terug vinden, omdat er dus ineens meer mail ongemarkeerd in de lijst staat, het is dan steeds weer zoeken naar dat ene mailtje.\r\n\r\nZeer irritant dus.:(
Link naar reactie
Desperado dat klopt dat zie ik dus ook in Firefox het probleem is nu dat ik email krijg vandaag, met als datum 6, 7 of meer dagen terug, dit is al veel vaker gebeurt overigens.\nAls ik zeker weet dat ik 2 mailtjes ge her markeert heb twee weken geleden om welke reden dan ook en er staat plots een 5 achter postvak in, en ik ook zeker weet dat alles is gelezen vandaag, dan moet ik dus weer gaan zoeken waar die 3 mailtjes van zijn, en moet dus via gemarkeerd/ongemarkeerd die mailtjes weghalen, of op z\'n minst markeren als zijnde gelezen wat weer voor onnodige handelingen zorgt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...