Ga naar inhoud

Windows Live Mail,


Aanbevolen berichten

In 2011 ben ik begonnen met Windows Live Mail en met hulp van o.a. Porrelaar (het Forum) heb ik geleerd hoe je met groepen kunt werken, Maar nu krijg ik steeds de mededeling dat de email adressen niet correct zijn. als ik ze afzonderlijk stuur of naar 1 persoon en dan doorstuur naar de rest van de groep gaat het wel goed.\r\n\r\nIs de Porrelaar nog in de buurt of kan iemand anders mij helpen. Na twee jaar goed werkend kan het toch niet \"zo maar\" niet meer gaan.\r\n\r\nPlease!!!!!\r\n\r\nNieviss
Link naar reactie
Dag Nieviss, ik ben nog in de buurt ;)\r\n\r\nSoms gebeurt het dat in Windows Live Mail een zelf aangemaakte groep (eigenlijk wordt dat een Categorie genoemd in Windows Live Mail, maar dat terzijde) corrupt/beschadigd raakt.\r\nHet gevolg daarvan kan zijn dat sommige leden van de groep op raadselachtige wijze zijn verdwenen uit die groep/categorie, of dat een e-mailadres niet meer klopt.\r\nJe kunt lang na gaan denken over de oorzaak, of gemakzuchtig kiezen voor de eenvoudigste oplossing.\r\n\r\nDe eenvoudigste oplossing is: die groep verwijderen.\r\nKlik linksonder in het venster van WLM op Contactpersonen.\r\nDaarna klik je (linksboven in het volgende venster) met de [B]rechter[/B] muisknop op die categorie en kies je Verwijderen.\r\n\r\nMaak daarna een nieuwe categorie aan (gewoon met dezelfde naam als de oude categorie) en zet de leden van die categorie er weer in, zoals ik eerder beschreven heb op 1 januari 2012.\r\nKijk daarvoor hier: [url]http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=596101&postcount=2[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...