Ga naar inhoud

BCC wordt niet verzonden


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Outlook 2010 met Windows 8\r\n\r\nIk verzend een mail aan mezelf en een aantal emailadressen in BCC.\r\n\r\nNu wordt de mail wel aan mij verstuurd maar niet aan de BCC-geadresseerden.\r\n\r\nWat is er aan de hand? Is er een instelling die veranderd moet worden?\r\n\r\nAlvast bedankt voor Uw antwoord.\r\nWim.
Link naar reactie
Da\'s niks bijzonders. Als het \"Aan\" adres identiek is aan het adres in de \"Bcc\" dan zal Outlook, net als het gros van de overige mailclients, de mail gewoon maar één keer verzenden.\nAls ik een testmailtje verstuur naar mijzelf en mijzelf in bcc dan krijg ik ook gewoon maar één exemplaar binnen. Thunderbird heeft zelf al wel in de gaten dat het geen zin heeft om hetzelfde mailtje twee keer naar een adres te sturen en voegt dat gewoon samen. Ontvangers mogen dan niet in staat zijn om de bcc adressen te zien, maar je mailclient natuurlijk wel.\n\nIk zou eerder denken aan een spamfilter, waarschijnlijk van je eigen mailprovider. Het versturen van een berg mailtjes met alle adressen in bcc ruikt namelijk voor veel spamfilters uiterst verdacht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...