Ga naar inhoud

Document van internet verwijderen


Aanbevolen berichten

Via mijn website heb ik per ongeluk een pdf-document online gezet dat niet voor derden bestemd is. Na een week heb ik dit document van mijn website verwijderd, maar het is in deze tussentijd door de zoekmachines opgepikt. Ook al heb ik het document van mijn website verwijderd, je kunt het document nog steeds online vinden in Google en bekijken. Via de pagina van Google \'Verwijdering van inhoud\' lukt het niet. Het document blijft vindbaar. Hoe kan ik het definitief verwijderen? :confused:
Link naar reactie
Definitief verwijderen kan volgens mij niet. Immers je hebt het op internet geplaatst en het kan al gekopieerd zijn. Google is leuk, maar \'steelt\' direct alles. \r\n\r\nDat is ook het grootste gevaar van \'delen\' waar sommige programma\'s jou graag toe willen overhalen. Al jouw gedeelde bestanden liggen dan open en bloot op internet. Eén maal op internet kun je niets meer doen.
Link naar reactie
[QUOTE=ldeweerd;635385]Via mijn website heb ik per ongeluk een pdf-document online gezet dat niet voor derden bestemd is. Na een week heb ik dit document van mijn website verwijderd, maar het is in deze tussentijd door de zoekmachines opgepikt. Ook al heb ik het document van mijn website verwijderd, je kunt het document nog steeds online vinden in Google en bekijken. Via de pagina van Google \'Verwijdering van inhoud\' lukt het niet. Het document blijft vindbaar. Hoe kan ik het definitief verwijderen? :confused:[/QUOTE]\r\n\r\nMischien een mail naar Google er aan wagen.:o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...