Ga naar inhoud

normaal.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Frank: Ik kan er echt helemaal niets over vinden via het net. Nou gebruik ik Outlook zelf niet, maar werk er af en toe wel mee.\n\nMaar kan je een schermafdruk maken van die tekst \"normaal\" en de omgeving daarvan en hier plaatsen.?\nDan kunnen we een beetje zien hoe het er uit ziet en waar het staat. \n\nNiek
Link naar reactie
Het is de urgentie die getoond wordt in tekst. \nKlik op je Postvak In zodat je berichten zichtbaar worden, vervolgens Beeld-Huidige weergave-Kolommen opmaken. In dat schermpje kies je Urgentie en daarnaast staat nu Tekst met pop-up lijst, selecteer daar Bitmap met pop-up lijst en je bent van dat Normaal voor ieder bericht af.
Link naar reactie
ja dat weet ik wel maar voor mij \"\"oude man\"\" is het allemaal zo moeilijk uit te leggen. en ook de instructies zijn voor mij soms wel eens erg moeilijk te begrijpen. de leeftijd ,hé! laatst heeft iemand mij geholpen,€ 70, maar van de wal in de sloot. Zijn reactie : ja ik weet het verder ook niet!! dan ben je wel wat voorzichtiger,toch? Frank
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;636515]Iemand die 70 euro rekent, kan niet na afloop zeggen \"ik weet het verder ook niet\". Dus Frank vraag van tevoren wat het kost en of ze je probleem ook op kunnen lossen. [/QUOTE]\r\nZeker, die € 70 had je uit de problemen moeten helpen...\r\n\r\nVergeet je niet dat vragen op dit forum niets kost ? Het advies kan je als je wilt naast je neerleggen, of je kan verder vragen.
Link naar reactie
[QUOTE=BackupMod;636455];)\r\nGraag gedaan hoor. \r\nWat betreft de andere problemen: Schroom niet om hier op het forum hulp te vragen he? We helpen allemaal graag.[/QUOTE]\r\n\r\nja, dat weet ik. Maar ja... ik ben niet zo snugger wat de comp betreft! Overigens was \'\'\'NORMAAL\'\'\'\' weg maar was vandaag weer terug! de hele procedure nog maar weer gedaan en jawel weer weg! nu maar hopen dat het weg blijft,toch? Frank:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;636515]Iemand die 70 euro rekent, kan niet na afloop zeggen \"ik weet het verder ook niet\". Dus Frank vraag van tevoren wat het kost en of ze je probleem ook op kunnen lossen. \r\nWel stoer dat je nog lekker mee doet met het digitale tijdperk.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nik wist van te voren al dat het € 70.-- koste maar hij beweerde dat hij alle problemen zou oplossen!! NIET DUS! een ander probleem is SKY waar ik maar niet goed op kan komen. en daar staan al mijn foto\'s op. Frank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...