Ga naar inhoud

ISO maken van commerciële DVD lukt niet


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk probeer een ISO bestand te maken van een commerciële DVD met Daemon Tools Lite. Dit lukt echter niet en ik krijg een vage foutmelding te zien.\r\n\r\nIs het zo dat je van commerciële DVD\'s nooit images kunt maken of licht het misschien aan de Brander/Lezer die in de pc zit? Ik kan gewoon cd\'s en dvd\'s afspelen. Een zelfgebrande DVD (met minder capaciteit dan de commericiële dvd\'s) met vakantiefilmpjes kan ik gewoon imagen.\r\n\r\nHeeft er iemand een idee?\r\n\r\nAlvast hartelijk dank,\r\nBschep24
Link naar reactie
Ik moet dan eerlijk gezegd hier de huisregels erbij pakken, maar daar staat toch echt in dat dit niet mag. Overigens zijn dat niet alleen de huisregels - de Nederlandse wetgeving is hier ook duidelijk in. Je mag een thuiskopie maken, maar de fabrikant hoeft dat niet mogelijk te maken. Commerciële DVD\'s zijn meestal tegen kopiëren beveiligd en er zijn inderdaad programma\'s en fabrikanten die zich daaraan houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...