Ga naar inhoud

Bijlages niet openen in Live Mail


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In mijn Live Mail programma krijg ik mailtjes binnen met bijlages (pdf, docx, xlsx, enz). Deze bijlages kan ik niet openen door er op te klikken. Op één of andere manier komt er geen koppeling tot stand met het benodigde programma. Kan dit ook niet koppelen door met rechts naar koppeling maken te zoeken (mogelijkheid staat niet in het pop-up scherm). Klik ik met rechts er op, dan zou ik de bijlage moeten kunnen opslaan. Mogelijkheid staat er wel, maar er gebeurt niets (bv. opslaan naar bureaublad). Verklein ik het scherm van Live Mail en sleep ik de bijlage naar het bureaublad, dan kopieert de bijlage naar het bureaublad. Nu kan ik hierop klikken en opent de bijlage in het benodigde programma (Adobe reader, Word, Excel, enz.). Heb Internet Explorer al opnieuw als standaard browser ingesteld, maar heeft niet geholpen. OS is Windows 7.\r\n\r\nIemand ideeën wat ik nog meer kan proberen om dit probleem op te lossen?\r\nBij voorbaat dank voor de hulp.\r\n\r\nHans S
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Dank voor de suggesties. Probleem is intussen opgelost.\r\nLaptop gaf bij downloaden van hijackthis of enig ander programma (via de officiële sites) aan dat deze programma\'s een virus bevatten. Ook installeren van enige soort virusscanner werd niet getollereerd. Hierop 2 online scanners op de laptop losgelaten, maar er werd geen besmet bestand gevonden. Toen maar besloten schone installatie uit te voeren via recovery (balen). Alles opnieuw geïnstalleerd en ingesteld. Nu werkt alles weer zoals het vroeger was.\r\nVreemd blijft het, dat geen enkele virusscanner (op laptop of online) enige infectie heeft gedetecteerd. Hierdoor niet bekend welke virusinfectie heeft plaatsgevonden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...