Ga naar inhoud

kale Windows live mail


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ok, met veel moeite (want waarom staat er alleen POP als je er ook nog .provider.nl achter moet zetten?) heb ik de upcmail in mijn box gekregen, en ook de gmail ging lopen. Moest je weer weten dat het over imap ging en ook weer die .gmail.com heeft! :@ Dat moet je allemaal maar weten. Maar wat ik me afvraag: waar in die Windows Mail (foutje) kan ik dan die Gmail lezen? Ik zie hem nergens!! In Windows LIVE Mail stond hij er altijd onder!
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;632317]Ik zou graag toch even antwoord willen op deze vraag: \r\n\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nWat staat er? Er staat dat bleek dat ik het zelfgemaakte wachtwoord van de inlogsite van de provider moest gebruiken als wachtwoord van de pop3.upcmail.nl. Niet echt logisch want je zou verwachten dat je het wachtwoord van de internetprovider moest gebruiken.\r\n\r\nDe mail is binnen, alleen.. hoe scheid ik nou de inbox van de outbox? :confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;632324]Er staat dat bleek dat ik het zelfgemaakte wachtwoord van de inlogsite van de provider moest gebruiken als wachtwoord van de pop3.upcmail.nl. Niet echt logisch want je zou verwachten dat je het wachtwoord van de internetprovider moest gebruiken.[/QUOTE]\nIs het niet dat dat wachtwoord van je internetprovider (in de brief ?) een [I]tijdelijk[/I] wachtwoord was wat je gelijk (toen, ooit, eens) [I]gewijzigd hebt [/I]in je persoonlijk wachtwoord ? Dus dat je dat wachtwoord (in die brief) van je provider nu net zo goed weg kunt gooien ?\nJouw Internet provider geeft je namelijk geen \'algemeen\' wachtwoord van een server, wel eentje die (tijdelijk) aan jouw persoonlijk emailadres is gekoppeld.\n\nIk heb geen idee hoe de inbox van de outbox te scheiden, maar dat zal niet een groot probleem zijn als je het programma geïnstalleerd hebt staan. Ik snap al zo niet dat ze niet gescheiden zijn :p\n\nAls je nou alles aan het werk hebt, raad ik je aan van elk scherm over je account gegevens van die twee mailadressen een Ctrl+Printscrn te maken (dan krijg je alleen het actieve venstertje), en die afbeeldingen netjes op te slaan for future references, desnoods even afdrukken.\n[QUOTE=Johannes1903;632307] Moest je weer weten dat het over imap ging en ook weer die .gmail.com heeft! [/QUOTE]\nIk weet niet of het juist is dat je IMAP gebruikt. [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Internet_Message_Access_Protocol][U]IMAP[/U][/url] is een systeem anders dan POP3, en is bedoeld om mail op- of met verschillende PC\'s te synchroniseren. De mail blijft ook op de server, en wordt niet direct gedownload.\nCheck dus of dat is wat je nodig hebt.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE] Ik weet niet of het juist is dat je IMAP gebruikt. IMAP is een systeem anders dan POP3, en is bedoeld om mail op- of met verschillende PC\'s te synchroniseren. De mail blijft ook op de server, en wordt niet direct gedownload.\nCheck dus of dat is wat je nodig hebt.[/QUOTE]\n\nIk heb bij Gmail gecheckt en je hebt IMAP nodig, juist om alles netjes te kunnen synchroniseren, ook met je mobiel. en dat wachtwoord was niet echt een tijdelijk wachtwoord, (dat staat er ook niet) maar zodra je een account voor je webmail maakt, wordt dat overgenomen door dat wachtwoord. Dat hebben ze telefonisch uitgelegd.\n\nNu zou ik nog willen weten of je Windows Mail zonder kleerscheuren kunt verwijderen omdat er staat dat er dingen beschadigd kunnen worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...