Ga naar inhoud

Gezocht: Videocamera/Camcorder


Aanbevolen berichten

Allereerst hoop ik mijn bericht in de juiste thread heb gezet. Als dit niet het geval is mag hij verplaatst worden of zal ik hem zelf verplaatsen.\r\n\r\n\r\nHet lijkt me al een hele tijd leuk om filmpjes te maken en te bewerken. En dus ben ik nu opzoek naar een videocamera/camcorder voor nu nog amateur filmpjes. De prijs ligt hierdoor dus ook rond de +/- 400 euro. Een ander punt is dat ik wel graag goed wil kunnen filmen in het donker, voor bijv. op feesten waar over het algemeen weinig licht is. Eventueel een camera waar men ook nog aanzet stukken op kan zetten. Iemand die me hierin verder kan helpen? en wellicht ook nog een paar andere nuttige sites weet? Alvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;624479]Voor een kamera in jouw prijsklasse is helemaal niks te koop ,,alleen een statief.\r\nEen lamp heeft helemaal niks met de kamera te maken ,die kun je altijd extra gebruiken.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor al deze \'nuttige\' en vooral negatieve informatie. Zeg dan gelijk dat ik in een duurder prijs segment moet gaan zoeken of dat ik er beter niet aan kan beginnen. Maar ga dan niet je frustraties uiten hier op dit forum. Ik vraag alleen of iemand wellicht zijn/haar ervaring met mij wilt delen en wellicht mij kan helpen om als beginner de stap te zetten naar het aanschaffen van een \'juiste\' camera voor mezelf.
Link naar reactie
Als je een kamera zoekt waar andere lenzen op te zetten zijn ben je vele duizende euro\'s kwijt ,waarschijnlijk tientallen duizenden.\r\nVoor vierhonderd euro heb je een normale \"gezins\"video kamera.\r\nZulke dingen kun je ook zelf verzinnen als je eens bij een foto-video winkel binnen loopt ,of zelfs alleen maar op de site van kieskeurig kijkt.\r\n\r\nOja ,goeie films maken heeft helemaal niks te maken met de kwaliteit van de kamera of de gebruikte software.\r\nKoop eerst eens een boekje over het maken van video films.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...