Ga naar inhoud

Grote vraag


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Eigenlijk heeft dit niks met computer te makem maar ik heb een vraav omdat ik dit een goede forum vindt.\r\n\r\nIk heb een vriend. Zijn moeder en vader wonen hier 20 jaar en hij heeft geen verblijfsvergunning hij doet vwo en heeft een turkse afkomst. Hij is 16 jaar zijn broer 17 jaar. Zijn broeetje 11. Ze hebben een rechtszaak die loopt. Sinds 2003 krijgen ze geen kinderbijslag. Als ze hun verblijfsvergunning krijgen. \r\nKrijgen ze hun kinderbijag sinds 2003. Dus per 3 maanden is het 300 euro per kind. per jaar €1200 per kind x 3 = €3600 euro per jaar voor 3 kinderen. En sinds 2003 hebben ze geen verblijfsvergunning dus totaal 9 jaar. €3600x9=€32400.\r\nBtw er kwam een advocaat die zei tegen hun\r\nik kan jullie je geld geven maar dan wil ik\r\n25%. Met andere woorden. 32400:100x25=8100\r\nmoeten ze wachten of het aanbod nemen.\r\nze kunnen gelijk ongeverr 25000 krijgen of.moeten\r\nze wachten????Kunme jullie het\r\nzo.snel mogelijk beantwoorden. De familie van.men.vriend.heeft\r\nadvies nodig ik heb een Engelse afkomst.mn ouders komen\r\nvan London.
Link naar reactie
Even voor de goede orde: Let in het vervolg op waar je een vraag stelt, dit had niets, maar dan ook niets met Netwerken te maken. Ik heb dit nu verplaatst naar het Internet Cafe.\r\n\r\nTen tweede kun je je vraag beter stellen op een forum met gebruikers die juridische ervaringen hebben, alhoewel me dit verhaal knap ongeloofwaardig in de oren klinkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...