Ga naar inhoud

installeren updates office 2007 mislukt


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben gevraagd om naar een Dell-laptop te kijken met Vista waarvan al geruime tijd de installatie van 23 updates van office 2007 mislukken (fout 8007061)\r\nAlle andere updates worden wèl geïnstalleerd.\r\nHet handmatig installeren geeft geen verbetering.\r\nDe service windows-update is gestart en windows installer staat op automatisch.\r\nDe pc is gescand met malware-bytes en bleek schoon te zijn.\r\nEen bijkomstigheid is dat men geprobeerd heeft om de virusscanner microsoft security essentials te installeren hetgeen niet gelukt is.\r\nGraag een helpende hand.
Link naar reactie
Fixit had ik reeds uitgevoerd.\nVolgens de systeemeigenschappen is servicepack 2 geïnstalleerd.\nTijdens het opstarten zie ik onder het windows-logo een balk met groene blokjes.\nIs dit normaal bij Vista? Ik meen mij te herinneren dat bij xp de groene blokjes in blauw veranderden als de services-packs geïnstalleerd waren.\nDe komende dagen zal ik de pc on-line laten scannen
Link naar reactie
Na de on-line scan bleek de pc niet geïnfecteerd te zijn.\nIk heb office verwijderd hetgeen slechts gedeeltelijk is gelukt. Tijdens het installeren kreeg ik een foutmelding (geen verdere details).\nIk denk dat het probleem in de windows installer-service zit. Als ik deze service start, dan komt de mededeling dat de service is gestart en weer is gestopt.\nOok als ik Winfix wil installeren komt de melding dat windows installer niet juist is geïnstalleerd.\nM.b.v. KB942288-v2-x86 heb ik geprobeerd de installer opnieuw te installeren.\nIk kreeg echter de mededeling \"de update geldt niet voor uw systeem\"
Link naar reactie
Met HDTune zijn er geen fouten gevonden.\nOmdat er regelmatig meldingen zijn dat Windows Installer problemen geeft heb ik vanaf een andere Vista-PC een kopie gemaakt van msiexec,exe.\nDeze toepassing wil ik plakken in system32 van de probleem-pc, maar krijg hiervoor geen toestemming. Met de DOS-opdracht lukt het ook niet terwijl cmd als administrator is uitgevoerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...