Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2012 Delen Geplaatst: 22 september 2012 Ik ben gevraagd om naar een Dell-laptop te kijken met Vista waarvan al geruime tijd de installatie van 23 updates van office 2007 mislukken (fout 8007061)\r\nAlle andere updates worden wèl geïnstalleerd.\r\nHet handmatig installeren geeft geen verbetering.\r\nDe service windows-update is gestart en windows installer staat op automatisch.\r\nDe pc is gescand met malware-bytes en bleek schoon te zijn.\r\nEen bijkomstigheid is dat men geprobeerd heeft om de virusscanner microsoft security essentials te installeren hetgeen niet gelukt is.\r\nGraag een helpende hand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2012 Hier al geweest ??\r\n\r\n [url]http://support.microsoft.com/fixit/nl[/url]\r\n\r\nEn staan alle service packs er wel op.\r\n\r\n..[url]http://support.microsoft.com/kb/935791/nl[/url]\r\n\r\nEn nog een keer scannen met [url]http://housecall.trendmicro.com/nl/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2012 Fixit had ik reeds uitgevoerd.\nVolgens de systeemeigenschappen is servicepack 2 geïnstalleerd.\nTijdens het opstarten zie ik onder het windows-logo een balk met groene blokjes.\nIs dit normaal bij Vista? Ik meen mij te herinneren dat bij xp de groene blokjes in blauw veranderden als de services-packs geïnstalleerd waren.\nDe komende dagen zal ik de pc on-line laten scannen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2012 groene blokjes\r\n\r\ndat klopt wel\r\n\r\nEn XP en Vista niet met elkaar vergelijken. dan gaat het fout. ;):D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2012 die online scan sowieso doen.\r\nook zou ik office herstellen: configuratiescherm-programma\'s-selecteer ms office- kies (bovenin) wijzigen-en dan herstellen.\r\nmse-instal weigerachtig: of de vista is niet legaal (maar dat wordt dan wel gemeld) of er zijn in het register nog verwijzingen naar andere virusscanners. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2012 Na de on-line scan bleek de pc niet geïnfecteerd te zijn.\nIk heb office verwijderd hetgeen slechts gedeeltelijk is gelukt. Tijdens het installeren kreeg ik een foutmelding (geen verdere details).\nIk denk dat het probleem in de windows installer-service zit. Als ik deze service start, dan komt de mededeling dat de service is gestart en weer is gestopt.\nOok als ik Winfix wil installeren komt de melding dat windows installer niet juist is geïnstalleerd.\nM.b.v. KB942288-v2-x86 heb ik geprobeerd de installer opnieuw te installeren.\nIk kreeg echter de mededeling \"de update geldt niet voor uw systeem\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2012 Zou toch met Revo alles verwijderen en dan opnieuw installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2012 Ik had met Revo het officepakket verwijderd.\nIk heb inmiddels sfc /scannow uitgevoerd waarna de melding kwam dat er beschadigde bestanden gevonden zijn die niet allemaal kunnen worden hersteld. Kunnen jullie iets met de details in het CBS-logboek? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2012 Office cd plaatsen en voor herstellen kiezen\r\n\r\nHeb je dat al geprobeerd . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2012 Ik heb alleen de mogelijkheid om office te installeren en niet te herstellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2012 Als er een echte CD is dan is die optie ook aanwezig\r\n\r\nNa de installeren optie krijg je nog de keus Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2012 Als ik op installeren klik krijg ik even daarna een error.\nIk denk nog steeds dat de windows installer corrupt is, maar vind het vreemd dat ik deze service niet opnieuw kan instelleren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2012 [QUOTE=anver;622664]waarna de melding kwam dat er beschadigde bestanden gevonden zijn die niet allemaal kunnen worden hersteld. [/QUOTE]\r\n\r\nDownload HDTune [url]http://www.hdtune.com/[/url] de gratis versie en die een volledige error scan van de schijf. Dan weet je is elk geval één dingen zeker. \r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2012 Met HDTune zijn er geen fouten gevonden.\nOmdat er regelmatig meldingen zijn dat Windows Installer problemen geeft heb ik vanaf een andere Vista-PC een kopie gemaakt van msiexec,exe.\nDeze toepassing wil ik plakken in system32 van de probleem-pc, maar krijg hiervoor geen toestemming. Met de DOS-opdracht lukt het ook niet terwijl cmd als administrator is uitgevoerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2012 Ik zou voor een verse install van Vista gaan\r\n\r\nRceovery partitie aanwezig ??? zoniet DVD lenen \r\n\r\nEn als Vista compleet is geinstalleerd ,pas weer aan Office beginnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2012 Oke één is zeker, het is niet de HD.\nMogelijk als je dat in veilige modus probeert? (F8 herhaaldelijk drukken, voordat Windows opstart).\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2012 Ik zal uiteindelijk de laptop opnieuw moeten installeren.\r\nHiermee kan deze topic gesloten worden.\r\nBedankt voor alle support Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen