Ga naar inhoud

muziekafspelen van Qnap NAS naar ASUS Tablet


Aanbevolen berichten

Ik heb op de QNAP nas vele mp3tjes staan. Die wil ik streamen naar de tablet.\r\nDat is geen probleem, echter welke player kan ik daar voor gebruiken.\r\n\r\nIk heb al de payer van Mediahouse, maar daar moet je eerst playlists aanmaken. de MX player is vooral voor video. etc.\r\n\r\nWat ik zoek is een player waarbij je erg flexibel bent.\r\nWaarbij je kunt selecteren op Albums, artiesten, genres en jaar.\r\nIk heb zo\'n player op mijn Samsung telefoon en daar ben ik bijzonder blij mee. Op de telefoon heb ik naar een naam van de speler gezocht. Niet gevonden. \r\nBij Samsung heb ik gezocht. Niet gevonden. \r\nOmdat ik niet de naam van die speler weet, kan ik niet gericht naar de speler zoeken.\r\nIn de Play Store van Android ben ik aan het struinen geweest maar ik heb geen speler gevonden die zo flexibel is als de speler op mijn Samsung Galaxy.\r\n\r\nVragen:\r\nWie kent de naam van de speler op de Samsung Galaxy?\r\nWie kent een speler die even flexibel is als de speler uit de Galaxy?\r\nHet liefst een gratis versie. Per slot van rekening is de speler in de Galaxy ook gratis.\r\nAls het dan een betaalversie is dan graag gedurende een tie tal dagen gratis uitproberen.\r\n\r\nIk wacht met spanning af, naar jullie antwoord.\r\nBijvoorbaat dank voor de tijd.\r\n\r\nXavier
Link naar reactie
Hans, dank voor je antwoord.\r\nIk heb ook Qmobile op de tablet staan. \r\nAls ik het opstart dan krijg ik de onderverdeling Mediacentrum en mijn jukebox. \r\nDruk ik op Mediacentrum dan zie ik de onderverdeling als op de nas. Als ik op het bestand druk waar de mp3\'s instaan dan geeft Qmobile aan: \"Bezig met laden...\"\r\nDat gaat door tot dat ik het afsluit. Afgelopen nacht heb ik de tablet de hele nacht laten laden. toen ik vanmorgen beneden kwam zag ik geen voortgang. Volgens Qmobile op de tablet waren er geen mp3tjes.\r\nOmdat ik meer dan 14000 mp3tjes heb, heb ik een nieuwe map gemaakt met ongegveer 2000 mp3tjs.\r\nHij is nu al meer dan een uur aan: \"bezig met laden..\"\r\nDat lijkt mij niet bevorderlijk om dit programma te gebruiken.\r\nIn afwachting\r\nXavier
Link naar reactie
Hans60, bedankt.\r\nHoe doe jij dat dan? \r\n\r\n\"Ik kan aangeven hoeveel nummers op m\'n iPhone worden opgeslagen, die zijn dan ook beschikbaar als ik off-line ben. Daarnaast kan ik afspeellijsten maken etc. Wat mij betreft een prima app.\"\r\n\r\nWil je mij wat meer uitleg geven bij hetgeen je hierboven geschreven hebt?\r\n\r\nBedankt.\r\nXavier
Link naar reactie
Alles wat ik afspeel wordt opgeslagen in een cache. Ik kan opgeven hoeveel nummers er bewaard moeten blijven. Als ik bijv. instel dat er 500 nummers moeten worden opgeslagen zijn dat de laatste 500 nummers die ik afgespeeld heb. Bij het afspelen van elk volgend nummer na nummer 500 wordt het oudste nummer verwijderd. Ik gebruik hem momenteel alleen lokaal op m\'n eigen netwerk, maar als ik de juiste portforwardings maak in m\'n router zou ik het wereldwijd via internet kunnen gebruiken. Ik weet niet of de Android-versie anders is of werkt als die voor de iPhone maar ik neem aan dat alles hetzelfde is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...