Ga naar inhoud

Wie heeft er Domoticz aan de praat onders windows7 en/of 10 op een gewone PC ( dus geen raspberry )?


wcj.konings

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de reactie, Ja die ken ik, en de installatie verloopt ook verder volgens dit schema. Ik maak vervolgens een apparaat aan etc. ( in mijn geval een temperatuur meter ) en gebruik vervolgens ook het juiste ip adres ( 127.0.0.1:8080 ) en idx . Maar op eoa manier kan ik domoticz niet "extern"benaderen .
Link naar reactie
@Kasander1 Bedankt voor de reactie, Ja die ken ik, en de installatie verloopt ook verder volgens dit schema. Ik maak vervolgens een apparaat aan etc. ( in mijn geval een temperatuur meter ) en gebruik vervolgens ook het juiste ip adres ( 127.0.0.1:8080 ) en idx . Maar op eoa manier kan ik domoticz niet "extern"benaderen .
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
@wcj.konings 127.0.0.1 is niet het ip adres van uw pc, dit zal zoiets zijn als 192.168.x.x of 10.0.x.x in windows 10 kunt u met de rechtermuisknop op het wifisymbool rechtsonderin het scherm klikken, daarna netwerk instellingen openen, scroll dan naar onderen en klik op netwerk eigenschappen weergeven. Hier staat uw ip adres weergegeven bij het onderdeel wifi of ethernet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...