Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Beste mensen, ik stel mijn mail zoals steeds op in html, maar als ik bij \'verzonden berichten\' ga kijken, blijkt dat mijn dondervogel 15.0 die als platte tekst verstuurd heeft. Waarom?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2012 en via extra-opties-opstellen-verzendopties ? staat daar in de balk \'bericht als platte tekst en html verzenden en zijn bij html domeinen en platte tekst domeinen geen email domeinen vermeld? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2012 Jij kunt weliswaar leuk instellen dat je als HTML wilt versturen, maar sommige mailclients gaan daar niet tof mee om en er zijn zelfs situaties waar HTML mail gewoon helemaal geblokkeerd wordt - bedrijven willen dat nog wel eens doen. Voor die gevallen wordt dus altijd platte tekst meegestuurd.\nOverigens wordt mijn verzonden mail map gewoon in dezelfde opmaak getoond als waarin ik het verstuurd heb. Het kan dus ook gewoon een weergave-instelling zijn die je gemist hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2012 Ach, al die verschillende versies! Ik zoek extra-opties-opstellen-verzendopties, maar in mijn opties zit géén \'opstellen\'-tabblad. In de account-instellingen staat wel degelijk html aangevinkt, anders zou ik uiteraard nooit html zien.\nDit fenomeen blijkt zich trouwens enkel voor te doen als ik draadloos op één bepaalde locatie werk. Het heeft dus mogelijk iets te maken met de uitgaande server daar.\nBedankt voor de reacties! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2012 Gevonden gevonden gevonden! Ik heb PGP geïnstalleerd, en dat zet blijkbaar automatisch AL je uitgaande mails om in platte tekst. Als ik bij het versturen van niet-versleutelde mails telkens handmatig \'Versleuteling ongedaan maken\' aanduid, dan blijft de opmaak behouden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2012 ach ja... al dat zoeken, ik heb versie 15.0.1 is het derde icoontje bovenaan, naast algemeen, weergave, dan heb je opstellen, chat, beveiliging. dus is er echt wel, maar fijn dat je zelf de oplossing hebt gevonden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2013 Voor wie dit nog interesseert: na veel zoeken heb ik ontdekt dat mijn tekst zeker wél als html verzonden wordt als er iéts van opmaak in zit: vet, onderlijnd .... Dus heb ik als vaste handtekening een punt ingesteld, in het vet. Probleem opgelost :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen