Ga naar inhoud

Googles’s first tablet impresses in a big way


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Anacho;620427]Ben je voor ze gaan werken? Sorry Ricky, je bent geen beginneling op dit forum, maar als dit je 1e post zou zijn zou je meteen als spammer worden gezien. En dat vind ik in dit geval dus ook.[/QUOTE]\r\n\r\nNiks mis mee toch?\r\nNaar aanleiding van een artikel over dit product in de CID, plaatst hij nu een link naar een \'review\' van een onafhankelijke bron.\r\nIk zie daar helemaal niets verkeerds in.......:shock:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=ricky1;620418]Lees n.a.v. het artikel : [B]Google Nexus 7 op 3 september in Europa[/B] - [url]http://www.computeridee.nl/nieuws/google-nexus-7-op-3-september-europa[/url]\r\nook eens : [B]The Nexus 7 Review: Google\'s First Tablet Gets Benchmarked[/B] - [url]http://www.tomshardware.co.uk/nexus-7-test-jelly-bean,review-32494.html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor het delen van deze informatie, interessant om te weten.
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;621145]De spelfout komt uit de originele tekst :\n\n;)[/QUOTE]\n\n[QUOTE]Google[B]s’s[/B] first tablet impresses in a big way. Light, lean, and packed with Jelly Bean, the low-priced Nexus 7 hits the sweet spot and plays all the right notes. If the “perfect” tablet is what you seek, the one-of-a-kind Nexus 7 might be it.[/QUOTE]\nJe zal het vast niet vreemd vinden als ik het met FooBar eens ben en ik vind zijn verzoek om de titel dan in het Nederlands te plaatsen een goed idee. Helemaal omdat je je dus blijkbaar bewust bent van de spelfout en jij die dus kunt (laten) verbeteren, kleine concessie toch?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...