Ga naar inhoud

Kleine ramp of toch niet?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Oh, dat biertje was van jou ? Thanks, het was best te drinken ;)\n\nAls de sleep methode werkt, dan wel even opletten dat je dat leert kennen, want mocht je tijdens het slepen per ongeluk je linker muistoets loslaten op een ander plek (b.v. binnen je Verkenner) dan wordt het zoeken waar dat bestand terecht is gekomen. Floep weg is in een flits gebeurd hoor. Het heeft mij wel eens een uurtje gekost het bestand weer terug te vinden.\n\nHet is bijna zeker dat je ook in je menu \'[I]Bestand[/I]\' (Engels: \'[I]File[/I]\') een mogelijkheid hebt er naar toe te bladeren, en dat is meestal veiliger.\n\nWat vaak ook werkt, en veiliger is, is op het bestand rechtsklikken, en \'[I]Kopiëren[/I]\' kiezen. Dan ga je naar de snelkoppeling van je programma, rechtsklikt daar op, en kies je voor \'[I]Plakken[/I]\'. Dat is veiliger als slepen, als het werkt dan.\n\n\nTof gelukt, en ik hoop dat je kaartlezer niet overbodig aangeschaft is, al heb ik het idee dat het voor die laptop al zowiezo nodig was.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE]Het is bijna zeker dat je ook in je menu \'[I]Bestand[/I]\' (Engels: \'[I]File[/I]\') een mogelijkheid hebt er naar toe te bladeren, en dat is meestal veiliger.[/QUOTE]Ook hier heb je weer gelijk. Nog \'ns gekeken: Browse in Bridge is de enige optie die hiervoor in aanmerking komt. Nu opent zich een soort verkenner.\nEerlijk gezegd is het achteraf bezien bijna vreemd als Adobe dit níet ingebouwd had (gezien de kwaliteit van de programma\'s).\n\nVerder werk ik altijd zeer nauwkeurig, maar een fout kun je zó maken, indeed.\n\nNu nog even wat bekijken, nogmaals dank voor je meedenken!\n\n> oh ja, de kaartlezer. Ben ik sowieso blij mee, want ik zit niet altijd in \'n omgeving met meerdere comps om e.e.a. over te zetten.\nVerder heb ik de SD kaart direct opnieuw geformatteerd, testje gedaan met opname/overzetten/importeren en het ging - vooralsnog: want klein bestand - zoals het behoort te gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...