Ga naar inhoud

Scart aansluitingen


Aanbevolen berichten

ik heb een redelijke nieuwe tv met heel vel HDMI maar met maar 1 keer scart. nu heb ik nog heel veel apparatuur wat met scart kan worden aangesloten. op ebay kan je dan een splitter kopen [URL=\"http://www.ebay.nl/itm/SCART-3-WEG-VERDELER-VELENG-KABEL-CABLE-3-POORT-WAY-MULTI-SCARTBOX-HUB-ZWART-BLK-/320890620096?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item4ab69248c0#ht_879wt_1002\"](link)[/URL]\r\nniet duur, en wel handig lijkt mij.\r\n\r\nmaar wat gebeurt er met de tv als er twee apparaten aan worden gezet?? kan dat kwaad??\r\nkan iemand mij dat vertellen???
Link naar reactie
Het kan geen kwaad, maar ik heb zelf ook zo\'n ding gebruikt en ik had vreselijk veel last van interferentie - dus twee signalen die dwars door elkaar heen liepen. Een N64 spel met televisiebeeld er doorheen, dat soort grappen. RGB signalen lijken elkaar minder in de weg te zitten.\nOm dat te voorkomen kun je beter een switch kiezen waar je echt fysiek schakelt, hetzij handmatig, hetzij automatisch, maar voor twee euro kun je het net zo goed gewoon eens proberen, nietwaar?\nOverigens verkopen Handyman, Mediamarkt en de meeste andere electronicawinkels dat spul ook.
Link naar reactie
Dat sowieso niet, maar ook als maar een apparaat aan staat kan de rest nog steeds voor interferentie zorgen. Er is immers nog steeds verbinding met de elektronica in dat apparaat. Maar voor 4 euro kun je je geen bult vallen. Als het werkt ben je ver genoeg.\nWerkt het toch niet lekker, dan heb je in ieder geval een tussenstuk waarmee je de rest van de apparaten makkelijk kunt loskoppelen. Gaat toch een stuk makkelijker dan iedere keer achter de tv prutsen. En dan kun je altijd nog besluiten een meer geavanceerd exemplaar aan te schaffen dat de overige apparaten ook elektronisch kan loskoppelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...