Ga naar inhoud

Video Conversie 60-100 mb


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een paar afleveringen van een serie van zon 300 mb per stuk, het punt is ik ga binnenkort(snel) op vakantie en wil graag wat afleveringen op mn ipod afspelen, alleen heeft mn ipod niet zoveel geheugen 8 gb waarvan ik nog 2.5/2 gb van vrij heb, nu wil ik een conversie programma die in batch mode de afleveringen kan omzetten in 60-100 mb, het lukt wel met MeGui maar daar moet ik alle afleveringen handmatig instellen... het maakt niet uit wat voor soort codec/extensie de video heeft liefst mkv of mp4:) heb een mooie mediaspeler op ipod zitten die alles bijna afspeelt... \r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nP.S.: zou handig zijn als die converter multi core of gpu acceleratie ondersteund, ik wil er wel wat geld aan uit geven maar het liefst gratis!
Link naar reactie
[QUOTE=Eldizen;618465]Ik heb hier een paar afleveringen van een serie van zon 300 mb per stuk, het punt is ik ga binnenkort(snel) op vakantie en wil graag wat afleveringen op mn ipod afspelen, alleen heeft mn ipod niet zoveel geheugen 8 gb waarvan ik nog 2.5/2 gb van vrij heb, nu wil ik een conversie programma die in batch mode de afleveringen kan omzetten in 60-100 mb, het lukt wel met MeGui maar daar moet ik alle afleveringen handmatig instellen... het maakt niet uit wat voor soort codec/extensie de video heeft liefst mkv of mp4:) heb een mooie mediaspeler op ipod zitten die alles bijna afspeelt... \r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nP.S.: zou handig zijn als die converter multi core of gpu acceleratie ondersteund, ik wil er wel wat geld aan uit geven maar het liefst gratis![/QUOTE]\r\n\r\noja, de video die ik wil omzetten is avi en mkv...
Link naar reactie
Probeer eens met format factory. Converteer naar MP4, gebruik AVC(H264) als video codec met bitrate 500, AAC als audio codec met 64 bitrate. Als de resolutie van je ipod lager is dan het bronmateriaal, kun je die ook omlaag zetten. Ik weet niet of je dan al onder de 100 uitkomt, maar het zou iig een stuk kleiner moeten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...