Ga naar inhoud

Problemen met Brother printer. Werkt Offline


Aanbevolen berichten

Goede dag,\r\nSinds kort kan ik niet meer printen. Ik krijg de melding dat de printer Offline staat.\r\nIk heb al geprobeerd via Brother.nl\r\nIk heb het programma al verschillende keren van de laptop afgehaald met RevoUninstaller.\r\nIk heb via verkenner alles op Brother weggegooid.\r\nIk heb via Ccleaner zowel het register als de schijf schoongemaakt.\r\nDaarna weer gecontroleerd met verkenner. etc etc.\r\nAls ik via Apparaten en printers naar de printer kijk dan zie ik de printer staan.\r\nRechtsklikken - Eigenschappen, Hardware, dan zie ik de Brother twee maal. één maal als printer en één maal als systeemapparaat. Daaronder staat WSD afdrukapp.\r\nVia eigenschappen krijg ik de melding dat de app. correct werken.\r\n\r\nIk weet het echt niet meer hoe ik ooit nog een printje via mijn laptop uit de printer kan krijgen.\r\n\r\nWie helpt mij?\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE]Hardware, dan zie ik de Brother twee maal. één maal als printer en één maal als systeemapparaat. Daaronder staat WSD afdrukapp.[/QUOTE]\n\nVerwijder deze eens beiden eens. De-installeer ook de printer driver software. \nStart opnieuw op, met de printer UIT.\nZet de printer daarna aan\nInstalleer daarna de printer opnieuw, maar nu via het configuratiescherm bij apparaten en printers en dan Printer toevoegen. Plaats wel tegelijk de cd met driver software. Mogelijk wil de software tijdelijk een (usb) kabel tussen de printer en de pc.(Als er geen printer wordt gevonden)\nZet de printer op DELEN. (rechtklik op het printericoon etc.)\n\nGeef de printer een opdracht en klik op het printer icoontje rechtsonder en kijk of de printer niet op \"afdrukken onderbreken\" staat in Windows.\n\nConfigureer daarna de printer voor je wifi netwerk via het lcd schermpje. Zorg dus dat je netwerknaam en de sleutel van de wifi netwerk weet.\nVerwijder daarna de usb kabel. \n\nDan zou het moeten werken.\nHet principe van wifi printen is simpel.\nDe router moet de printer zien en andersom.\nDe pc moet de drivers hebben. (de pc ziet de router al)\n\nMocht het na alles nog niet werken:\nKies op de pc in het netwerkcentrum: printer toevoegen > netwerk printer > laat zoeken.\nGevonden: oke en toevoegen\nNiet gevonden, herhaal zoekactie met de naam van de gedeelde printer.\nNiet gevonden: Zoek met het ip adres van de printer.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...