Ga naar inhoud

Alleen mn laptop vind draaloos netwerk niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ja dat had ik gedaan, maar aangezien ik hem niet kon vinden tussen mijn wifi connecties en verwijderd had bij adapter instellingen kon ik er verder niets meer mee, hij gaf me geen berichtje verder.\n\nMaar ik vind het heel vreemd vinden dat linux hier geen problemen mee had en ik normaal ook helemaal geen problemen bij windows 7 ermee had, en ook bij mijn updates stonden geen opmerkelijke veranderingen behalve adobe reader x, maar na die te verwijderen gebeurde er ook niets
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[QUOTE=OuweDorper;599287]Mischien klinkt het raar maar op school was ik bezig met me virtuele openSUSE server en moest het toen port forwarden enzo, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben, verder zijn die drivers up to date[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHallo Dorper\r\n\r\nDat zelfde hat ik ook.\r\nNu moet je jou Latop ff aan sluiten aan kabel, dan open je jou draadlose en daar bij intellingen het draadlose op gb zetten, want jou Latop onderstuunt geen N.Netwerk. In oudere Latop zit geen N.netwerk kaart.\r\ngr Tulpe
Link naar reactie
[QUOTE=OuweDorper;599203]Heb ik al eerdere malen geprobeerd, maar andere apparaten kunnen wel met het netwerk verbinden en mijn laptop ziet hem gewoon niet...\r\ndus ik denk dat het probleem ergens bij mijn laptop ligt[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHalllo Droper.\r\n\r\nDan heeft jou Laptop geen N-netwerk kaart. Moet je jou Netwerk op BGN zetten, dat is voor oudere versie.\r\n\r\nGr Tulpe
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...