Ga naar inhoud

Windows 7,Office 2003 (is opnieuw geïnstalleerd), Outlook POP instellingen. Nu foutmelding (0x800408FC) Oplossing???


RenFer

Aanbevolen berichten

Windows 7,Office 2003 (is opnieuw geïnstalleerd), Outlook POP instellingen. Ontvangen werkt niet meer, foutmelding Bezig met ontvangen is een fout (0x800408FC) opgetreden: De servernaam wordt niet gevonden op het netwerk (mogelijk is het netwerk tijdelijk niet actief). Controleer of u on line bent en of de servernaam juist is. Het heeft altijd goed gewerkt. Hoe kan dit?? Dank voor uw reactie. RIYM
Link naar reactie
Dank Kasander1 voor je reactie. Na het opnieuw installeren van het Office pakket 2003 werkt alles weer zoals daarvoor , zoals o.a. Word, Excel en in Outlook zijn alle mappen e.d. ook automatisch weer binnengehaald. Maar bij het ontvangen geeft het steeds bovengenoemde melding.De laatste link die jij geeft is voor het instellen met IMAP, maar ik wil de POP instellingen. Die had ik nog wel, maar dat werkt dus nu niet meer.
Link naar reactie
@Kasander1 , ik werk mijn mail nu af via de webmail van gmail. Het enige dat ik op internet erover heb kunnen vinden is dat het vaker voorkomt. Er wordt gesuggereerd de IPV6 uit te schakelen maar dat durf ik niet. Dan moet je iets in het register veranderen en daar waag ik mij niet aan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...