Ga naar inhoud

een duim please


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Reintje omschrijft het wel goed, je zou beter kunnen kijken door de ogen van een ander of deze vorm en onderwerp boeiend voor ze is. Misschien dat een vogelliefhebber er al meer in ziet, maar voor een willekeurige kijker is het de meest simpele opstelling, zonder edit zelfs, en ook gemaakt met een erg simpele camera... de (on)scherpte maakt het moeilijk om details goed te zien.\n\nStaat deze wel scherp gesteld ? Want een webcam kan vaak al scherpere opnamen maken, of minstens in de software nog wat aanscherpen.\nOf is de onscherpte een gevolg van de resolutie ? Andere filmpjes op Youtube zie ik in ieder geval scherper.\n\nDat 6.1 filmpje is in ieder geval wel levendig, de enige (Y) dus.
Link naar reactie
Ik ben vogelliefhebber ,,heb meerdere soorten ,kooien en volliere.\nIk heb er ook foto\'s van en ook wel eens wat gefilmd ,maar dat is niet de moeite om op youtube te gaan zetten . Als je dat doet moet het iets byzonders zijn ,,speciale vogels of speciale activiteiten/omstandigheden.\nWat op hyve\'s of facebook zetten vind ik voldoende.\nNouw ja ,,eentje dan hier.\n[ATTACH]16144[/ATTACH]\n \n4 japanse meeuwtjes die dit gezellig vinden.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...