Ga naar inhoud

Iemand die Dreammail gebruikt?


Aanbevolen berichten

Phoe... er zaten wat haakjes en ogen aan die me niet bevielen, met name dat streepje volgens mij bij de ondertekening wat ik niet goed weg kreeg.\r\nHad Dreammail niet voor elk account een apart postvak in en uit? Volgens mijn comment op pagina 1 wel dus dan zal dat de reden zijn dat ik hem er weer af gedaan heb.\r\nEn Mailstore Home werkt er ook niet mee.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;575565]Phoe... er zaten wat haakjes en ogen aan die me niet bevielen, met name dat streepje volgens mij bij de ondertekening wat ik niet goed weg kreeg.\nHad Dreammail niet voor elk account een apart postvak in en uit? Volgens mijn comment op pagina 1 wel dus dan zal dat de reden zijn dat ik hem er weer af gedaan heb.\nEn Mailstore Home werkt er ook niet mee.[/QUOTE]\nHad ik in een screenshot niet laten zien dat alles bij elkaar kwam in 1 map?\nDie \'streepjes\' ben ik even kwijt, tijd geleden gebruikt.:p\nBen je niets tegen gekomen in het Dreammail Forum?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=BlackTiger;575538]Spellingcontrole heb ik niet zoveel belang bij, dat gebruik ik nooit.:)\n\nEnneh.... gelukkig had ik er al aan gedacht dat het mailtje vermoedelijk wel in het Engels zou moeten, dus dat was al in het Engels verzonden.:D[/QUOTE]\nHeb je nog iets van die lui vernomen?\nBen bang van niet.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
[QUOTE=BlackTiger;582163]Eh nee sorry, had het gemist, vermoedelijk vanwege vakantie en ook omdat soms topics als al reeds als gelezen zijn gemarkeerd door het forum terwijl ik ze niet eens gezien heb.\n\nMaar nee helaas, nooit meer wat van gehoord, geen mailtje teruggehad.[/QUOTE]\nIs denkelijk nog geen reactie op geweest.\nToch jammer.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...