Ga naar inhoud

Word 2010


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik Office 2010, en snap iets niet bij Word. Als ik een nieuw document opstart, dan krijg ik de melding \'[I]Bepaalde actieve inhoud is uitgeschakeld[/I]\'. Die melding kan ik dan vervolgens wel wegklikken, maar ik vind het gewoon erg irritant. \n\nIn het vertrouwenscentrum heb ik de optie \'[I]Alle macro\'s uitschakelen, met melding[/I]\' aangevinkt. Maar de bellen gaan al rinkelen als ik een nieuw document aan wil maken. En dat lijkt me niet de bedoeling?\n\nIemand enig idee hoe ik die melding weg kan halen zonder alle macro\'s standaard in te schakelen?\n\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
@ Edmoor \r\nDat werkt wel, had ik ook al geprobeerd, maar dan zijn alle macro\'s uitgeschakeld, en dat wil ik ook niet.\r\n\r\n@ FooBar\r\nDat is nou juist het vreemde, ik krijg het als ik een nieuw document aanmaak, dus niet als ik een bestaand document open. Tenminste, dan krijg ik hem ook wel, maar het rare is dat ik het bij een nieuw aan te maken - en dus mijns inziens helemaal \'schoon\' - document ook krijg....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...