Ga naar inhoud

Microsoft Silverlight


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk krijg Microsoft Silverlight niet op mijn pc....als ik het gedownload heb dan krijg ik steeds deze melding: \r\n\r\n[B]Installatie voltooid[/B]\r\n[B]U moet de webpagina mogelijk vernieuwen (F5) om de wijzigingen door te voeren.[/B]\r\n\r\nWeet iemand misschien de oplossing.\r\n\r\n\r\nGroetjes Bakkertje
Link naar reactie
[QUOTE=Bakkertje;554986]als ik het gedownload heb dan krijg ik steeds deze melding: \r\n\r\n[B]Installatie voltooid[/B]\r\n[B]U moet de webpagina mogelijk vernieuwen (F5) om de wijzigingen door te voeren.[/B][/QUOTE]\r\nMaar dat is geen foutmelding, het is info. \r\n\r\nStaat in je softwarescherm \'[I]Microsoft Silverlight[/I]\' ?
Link naar reactie
Als het reeds geïnstalleerd is zul je deze melding ook steeds blijven krijgen. Waaruit concludeer je dat \'het niet werkt\'? Check anders eens of Silverlight wel is ingeschakeld. Ga naar Extra > Invoegtoepassingen beheren > selecteer bij Weergeven \'Alle invoegtoepassingen\' > selecteer in de lijst nu Microsoft Silverlight. Kijk of deze staat ingeschakeld en schakel hem zo nodig in.
Link naar reactie
Hoi Hans,\r\n\r\nDank voor je reactie...ik heb net gekeken op die lijst...maar Silverlight staat er niet bij.\r\n\r\nHeb het ook al een keer bij software verwijderd en opnieuw geinstalleerd...maar krijg toch nog steeds \r\nde melding:\r\n \r\n[B]Installatie voltooid U moet de webpagina mogelijk vernieuwen (F5) om de wijzigingen door te voeren.[/B]\r\n\r\nWat te doen ppffttt...\r\n\r\nGroetjes Bakkertje.
Link naar reactie
Leeg van Internet Explorer eens de cache en cookies, en herstart je PC.\nOnder \'[I]Extra - Internetopties - Algemeen - Browsergeschiedenis - Verwijderen...[/I]\'.\n\nMaar ja, als je hem al niet ziet staan bij de invoegtoepassingen...\n\nKrijg je ook nog steeds de vraag om Silverlight te installeren als je een filmpje op \'Uitzendinggemist\' wilt bekijken ?\n\nJe zou hem nog eens kunnen verwijderen, dan Internet Explorer resetten, en dan je PC herstarten en Silverlight nog een keer installeren.\nOnder \"[I]Extra - Internetopties - Geavanceerd - Opnieuw instellen[/I]\'.\nDoe dat dan vanaf [url=http://www.silverlight.net/][U]deze link[/U][/url].
Link naar reactie
Hoi erikdenhouter,\r\n\r\nIk heb je advies opgevolgd...ook bij software weer verwijderd en toen via de site die jij me gaf \r\nopnieuw geinstalleerd.\r\n\r\nDat gaat perfect alleen krijg ik dan toch op het eind de vermelding:\r\n\r\n[B]Installatie voltooid\r\nU moet de webpagina mogelijk vernieuwen (F5) om de wijzigingen door te voeren.[/B] ppffttt...
Link naar reactie
Welke Windows heb je ?\n\n\nAls je deze site bezoekt:\n[url]http://www.microsoft.com/getsilverlight/get-started/install/[/url]\nwordt verteld of- en welke versie van Silverlight is geïnstalleerd.\nWat zegt die site bij jou ?\n\n(Bij mij:\n\"[B]The version of Silverlight installed is:\nSilverlight 4 (4.0.51204.0)\n\nYou are ready to use Microsoft Silverlight[/B]\" )
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;555412]Welke Windows heb je ?\n Als je deze site bezoekt:\n[URL]http://www.microsoft.com/getsilverlight/get-started/install/[/URL]\nwordt verteld of- en welke versie van Silverlight is geïnstalleerd.\n[/quote]\ndat linkje gaf ik hem al in de eerste reactie\n heeft hij overheen gelezen zeker .:confused:
Link naar reactie
XP dus, heb je SP3 er op staan ?\r\n\r\nHeel wat gezocht, maar nog geen vergelijkbaar probleem gelezen.\r\n[QUOTE=Hans60;555118]Ga naar Extra > Invoegtoepassingen beheren > [B]selecteer bij Weergeven \'Alle invoegtoepassingen\'[/B] > selecteer in de lijst nu Microsoft Silverlight. Kijk of deze staat ingeschakeld en schakel hem zo nodig in.[/QUOTE]\r\nZeker dat je dit gedaan hebt (vooral ook wat zwartgedrukt staat) en dat daar geen Silverlight te vinden is ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...