Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Beste allemaal,\r\nik wil mijn bankafschriften van 2010 downloaden (Abn Amro).\r\nDeze kan ik downloaden als PDF-bestand. Als ik ze gedownload heb, kan ik ze echter niet openen. Ik krijg dan een foutmelding. Ook staat er dan bij dat deze 007-bestanden zijn.\r\nIk heb meerdere malen Adobe reader geinstalleerd, maar dat helpt niet.\r\nIk werk met Windows 7.\r\nIemand een idee wat er mis is ?\r\nBij voorbaat dank. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 \"Een foutmelding\" zegt niet zo veel.\n\nMaar als het 007-bestanden zijn, dan zijn het duidelijk geen pdf bestanden en lijkt me dat er of wat mis gaat tijdens het downloaden of op een of andere manier foutieve bestanden worden aangeboden. Het probleem lijkt me dan ook niet bij Adobe Reader te liggen, maar bij de bestanden zelf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 FooBar, bedankt voor je reactie.\r\nIk had ook al zo\'n vermoeden, maar kan het te maken hebben met het feit dat de afschriften gedownload worden met Orbit downloader ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Weet er soms iemand met welk programma ik dan deze 007-bestanden zou kunnen openen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Het lijkt er op dat de gedownloade bestanden de extensie .007 hebben. Mogelijk dat ze wel te openen zijn met Adobe als je de extensie eens wijzigt naar .pdf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Hoi Hans, bedankt.\r\nKun je me even in het kort uitleggen hoe ik dat moet doen ?\r\nWat dat bettreft ben ik een leek.\r\nBVD Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2011 Met de rechtermuistoets klikken op de bestandsnaam en dan kiezen voor \'naam wijzigen\'. Vervang dan alleen de \'007\' door \'pdf\' en geef een . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2011 Hoi Hans60,\r\ndat heb ik gisteren geprobeerd maar dat werkte niet.\r\nHet goede nieuws is dat het nu wel gelukt is. Ik heb Orbit dowloader eraf gegooid en nu kon ik ze wel openen.\r\nBlijkbaar lag het dan toch aan het downloadprogramma.\r\nHartstikke bedankt voor je reactie.\r\nMvg Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen