Ga naar inhoud

Berekenen van WIA, WW, ANW en AOW in EXCEL


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bedoel je gewoon het bruto naar netto traject, dus een loonberekening?\nDie zijn er genoeg online om te doen.\nJe kunt ook op de site van de belastingdienst een berekening vinden die je zelf in Excel kunt invoeren.\nEn omdat gegevens nog wel eens veranderen kun je dan ook zelf aanpassen.\nHet is niet zo moeilijk als men in het algemeen denkt.\n\nSucces
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties. Om iets specifieker te zijn; ik wil scenario\'s van overlijden, arbeidsongeschiktheid, werkloosheid en pensioenering doorrekenen en doorzetten naar een grafiek binnen excel. Nu ben ik hiermee al redelijk ver en mijn bedoeling is om, als ik me even beperk tot anw, de kerngegevens zoals leeftijd nabestaande, leeftijd kind(eren), inkomen nabestaande in excel in te geven waarna doorgerekend wordt hoeveel en hoelang er aan anw-uitkering (en halfwezenuitkering) uitgekeerd wordt. Nu is de berekening van de anw nog niet zo spectaculair maar ik zat even met bruto en netto. Ik wil allemaal bruto bedragen en de anw-uitkering wordt weer berekend van het netto minimumloon....\r\n\r\nAanvulling: ANW heb ik inmiddels klaar. Nu Wia en Ww nog.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...