Ga naar inhoud

Thunderbird 3.1 Openen nieuw account


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\nGisteren ben ik overgestapt van Outlook naar Thunderbird. \r\nHet overhalen uit Outlook is prima gegaan. Alleen jammer dat de mails uit outlook niet op de plaats komen die ik normaal wind, nl onder de naam van mijn mailadres.\r\nMijn probleem is het volgende: het openen van mijn Tiscali account en hotmail account is prima verlopen. Echter het openen van mijn mail account hangende aan mijn website gaat niet goed.\r\nIk heb mijn naam, mailadres en wachtwoord ingevuld. Klik op doorgaan. Dan gaat het programma zoeken. En het komt er dan niet uit. \r\nInkomend is imap.vandenassum.nl IMAP 143 en starttls\r\nUitgaand is mail.vandenassum.nl SMTP 465 en SSL/TLS\r\nIk heb altijd begrepen dat inkomend pop3 is en uitgaande mail SMTP.\r\nAls ik ga wisselen en ik kies voor geen versleuteling dan krijg ik een rood scherm. \r\nWie weet er welke instellingen ik moet ingeven om een correcte verbinding te krijgen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...