Ga naar inhoud

Windows Live Messenger downgraden.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik gebruik op zowel mijn computer als laptop wlm 2009.\r\n\r\nNu zou ik graag op mijn laptop dezelfde versie willen als op mn pc, op mn pc gebruik ik 14.0.8089.726 en op mn laptop 14.0.8117.416.\r\n\r\nopzicht dezelfde versie alleen is de oudere versie wat makkelijker in gebruik...\r\n\r\nIs er een manier om deze te kunnen weizigen naar de oudere versie?\r\n\r\nzelf heb ik al naar oudere uploads gezocht maar eenmaal geinstalleerd toch weer de 8117...?!\r\n\r\nHelp me out Plz!
Link naar reactie
Daar kan je WLM 2009 ophalen: [url]http://windows-live-messenger.en.softonic.com/[/url] \nEn als je googled op \"download windows live messenger 2009\" moet er ook een site zijn die alle versies laat zien en je ook de taal kunt kiezen.\n\nDe-installeer op de betreffende pc/laptop via het configuratiescherm eerst Window s Live! en start opnieuw op, anders gaat het installeren van een oude versie niet lukken.\n\nHier heb ik hem al 3 keer terug gezet naar 2009. Nu heb ik aangegeven dat ik de update naar 2011 niet meer wens te ontvangen en het gaat al een maand goed.:-)\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Melvin1;548671]Deïnstalleerst eerst je huidige messenger (inclusief alle componenten zoals mail etc.) zoals niekie zei\r\ndaarna download/installeer [URL=\"http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-y-a-x-v-n/DOWNLOAD%2BWINDOWS%2BLIVE%2BMESSENGER%2B-%2BDUTCH%2BFREE.htm\"]dit[/URL] bestand. Zorg wel dat je de onderste link aan klikt.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb eerst even op mn gemak alles verwijderd en heb het dan ook weer geprobeerd te installeren met de onderste link. de versie als beschreven is de goede alleen na het installeren is het toch weer die 8117...
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;548680]Dan doe je iets niet goed.\r\nDe-installeer je wel via START > configuratiescherm > programma\'s/software en dan alles van Windows Live... Dus ook Windows Live Mail enzo. \r\nJe mail wordt overigens niet weggegooid in principe, maar ik zo even een backup maken.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nik doe het via, start - configuratie scherm - programma\'s verwijderen - windows live.\r\n\r\nik heb windows 7 overigens...\r\n\r\ngr robin
Link naar reactie
Hoi Robin\nEn dan daarna even opnieuw opstarten. Dan de oude versie ophalen en installeren. Zo is het hier (met Windows 7) een aantal keren goed gegaan.\n\nAls je dit al hebt geprobeerd, probeer dan eens na de de-installatie ook een herstelpunt terug tegaan, naar de tijd voordat je voor het eerst de 2011 versie kreeg. Normaal werkt dat niet met Live, maar misschien zo wel? \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...