Ga naar inhoud

Adobe Reader 9.4.0


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds een week heb ik 9.4.0 op mijn computer staan.\r\nIk wilde een pdf printen. Dit lukte niet. Heb toen getracht Adobe Reader van de computer af te gooien.\r\nDit doe ik met Revo uninstaller.\r\nOp een gegeven moment krijg ik de keuze uit: herstellen of verwijderen.\r\nKies ik voor Verwijderen dan krijg ik de opmerking: Er is een netwerkfout opgetreden bij het lezen van het bestand C:Windows/installer/AdobeRdr940_nl_NL.msi. Ondertussen is het icoontje van Adobe Reader uit Revo verdwenen. Dit bestand staat NIET op mijn computer. Het is het installatie programma van Adobe Reader. Het bestand C:Windows\r\nSluit je het Verwijderen af dan komt het icoontje van Adobe weer terug in Revo.\r\n\r\nKies ik voor Repareren dan krijg ik de mededeling dat de functie die ik wil gebruiken op een cd rom staat die niet beschikbaar is.\r\n\r\nWil ik het programma gewoon opnieuw installeren, vanaf internet dan kom ik weer terecht bij het repareren en verwijderen. \r\n\r\nWie help mij het oplossen van dit probleem, want zonder Adobe Reader kan ik geen PDFjes lezen in mijn browsers.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de tijd.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;548300]Ik heb 9.4.0 maar niet dat bestandje wat je noemt. \r\nIk zou proberen om in veiligemodus met netwerk ondersteuning Adobe opnieuw op te halen en te installeren. En kijken hoe het dan gaat, als je normaal opstart.\r\nAdobe verwijder ik normaal gesproken gewoon via het configuratiescherm/software.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nNiek, ik heb je advies gevolgd. Ik krijg de volgende melding: Windows Installatie Service is niet toegankelijk in veilige modus. Probeer het opnieuw als computer zich niet in veilige modus bevindt.\r\n\r\nHoe nu verder?
Link naar reactie
Hmmmm wordt lastig. \nAdobe Reader maakt altijd een extra map aan op het bureaublad, met daarin de installatie bestanden. Als je wel (een deel) hebt gedownload, zou die map nu op het bureaublad moeten staan van de gebruiker die ingelogd was in veilige modus.\nAfhankelijk van welke Windows je gebruikt. C:\\Users\\\"gebruiker\" \\Bureaublad, of C:\\Documents and settings etc. (die laatste is XP).\nMogelijk dat je die map naar je eigen omgeving kunt verplaatsen en een nieuwe poging kan doen.\nVerder kan je nog proberen wat schoonmaak acties te doen met programma\'s als Ccleaner (pas wel op, ik zou aan de standaard instellingen niets wijzigen) of Tuneup Utils wat je gratis een paar dagen kunt gebruiken, maar wat wel je register etc op schoont.\n\nIk vermoed dat de installatie mislukt, omdat bepaalde bestanden zijn achter gebleven.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;548341]Probeer het eens met [B]Unlocker [/B] : [url]http://tweakers.net/meuktracker/22721/unlocker-189.html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nRicky, dank voor je advies. Unlocked ken ik en ik ben er ook erg blij mee. Alleen ik vraag me af welk bestand ik zou moeten \"Unlocken\". Het bestand wat hij mist, tijdens de installatie is het installatie bestand. \r\nAls ik het installatie bestand activeer dan maak hij in App.Data, Local, Adobe een bestand aan Reader 9.4.0.\r\nDaar zoekt hij op een gegeven moment het installatie bestand op, want in feite al draait.\r\n\r\nIk begrijp het niet meer. Mijn inziens is het belangrijk dat ik Adobe kwijt raak. Alleen ik weet niet hoe. Via Veilige Modus werkt het niet.\r\n\r\nHelp!! \r\n\r\nIk blijf het proberen. Wat mij nu opvalt is de meldign: Er is een NETWERKFOUT opgetreden bij het lezen van bestand C:\\users\\..\\AppData\\Local\\Adobe\\reader9.4\\setupfiles\\AdbeRdr940_nl_NL.msi.
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;548350]Je zou [B]bestand C:\\users\\..\\AppData\\Local\\Adobe\\reader9.4\\setupfil es\\AdbeRdr940_nl_NL.msi[/B] kunnen verwijderen en daarna Adobe opnieuw proberen te installeren.[/QUOTE]\r\n\r\nRicki dank je wel. Adobe maakt het bestand aan in Local - Adobe. Als hij dan een probleem tegen komt dan sluit hij de installatie af en verwijdert het bestand in Local - Adobe. een tweede installatie, tegelijk, wordt niet geaccepteerd. \r\nBij Adobe zeiden ze me dat ik het via een andere browser moest downloaden. Dit gedaan en dan gaat de installatie anders. Hier kreeg ik de melding dat Adobe Reader geïnstalleerd is, en dat de installatie derhalve wordt afgesloten.\r\nIk heb nu PDF suite geïnstalleerd, maar met dit programma kan ik ook geen pdf\'s in mijn browser openen. en daar gaat het om.\r\n\r\nWie heeft er nog een oplossing?
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;548379]:( Ik begrijp er niks meer van.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb problemen met Adobe Reader 9.4.0. Die werkt om een voor mij onduidelijke reden niet meer. Het is voor mij niet mogelijk om Reader te verwijderen en of te repareren. \r\nDaarnaast ben ik bezig geweest met andere programma\'s die pdfjes kunnen lezen. Dat doen ze allemaal gewoon goed. \r\nMijn ervaring is dat Alleen Adobe Reader pdfjes vanuit een website kan lezen en projecteren.\r\nde andere gratis programma\'s doen dat alleen als het pdf\'je op de computer staat.
Link naar reactie
[QUOTE=flappie;548372]in een browser. Dat schijnt alleen Adobe te kunnen. De drie eerdere programma\'s laten het afweten als je op een website een pdf-je wilt lezen. dan krijg je een leeg scherm.[/QUOTE]\r\n\r\nVoor het lezen van een pdf-je in een browser ga ik altijd naar: [url]http://www.pdfescape.com/[/url]\r\nDe alles-in-een suite voor PDF, geen installatie noodzakelijk.\r\n\r\nKan het zijn dat Adobe zich niet laat verwijderen omdat er een onderdeel daarvan mee opstart \r\nmet windows waardoor er een proces actief is tijdens de-installatie? \r\n\r\nGrtz. Ray
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...